SKHF Café
-
@Kagchelland_NL Nope, sinds de update moet je eigenlijk meerdere keren per dag online komen om je training instellen etc., bovendien kun je met bosscoins heel veel voordeel behalen. De update heeft er iig voor gezorgd dat ik gestopt met ben managen.
-
@l0rdShishio_NL
Met de SVON Crewleague heb ik nu gewoon geen transfers, geen TK's etc. in gesteld. Dat is wel ff lekker, gaat het nog gewoon om tactiek. -
Heel OSM is verneukt na alle nieuwste updates. Maarja, die mongolen denken alleen maar aan het geld en niet aan de klant. Goed bezig hoor
-
@Sam-08_NL Waar kan ik die bosscoins vinden? Ik ben wel een baas dus ik zou er flink wat moeten hebben. Net zoals kilo's
Klinkt wel heel kut trouwens #lol
-
Op je OSM startpagina als het goed is, rechtsbovenaan? Onder je managernaam etc
-
Is 2000 veel?
-
@Kagchelland_NL
Als het gaat om kilo's wel ja -
weet niet wat de prijzen zijn voor trainingen en al die toestanden dus geen flauw idee
-
@Kagchelland_NL said in SKHF'16 Café:
Is 2000 veel?
Ik denk dat je daar wel een tijdje mee vooruit kan...
Je hoeft niet per se alles te versnellen hè, dat is op onze versie echt totaal niet nodig. Ik wacht trainingen en stadionupdates altijd rustig af, koop bijna nooit een speler met BC's. Enige wat ik nog wel eens wil versnellen is de scout, en ook zo nu en dan een oefenwedstrijd spelen kost je BC's (4, valt best mee). Je moet gewoon iets actiever zijn tegenwoordig, maar op zich is het wel leuk dat je wat extra beslissingen kunt maken en zo nu en dan ook gewoon eens iets kunt versnellen. Ik heb nog niet echt bijzonder veel coins uitgegeven moet ik zeggen.
Zag laatst een team voorbijkomen op OSM World die had duidelijk duizenden coins in zijn team gepompt, dat gebeurd op OSM_NL voor zover ik weet nog niet.
-
@Sam-08_NL
hij doet het weer.loop alleen al zover achter in competitie nu ;(
@timeenennaam_NL de eerste plaats is je gegund
-
je hoeft geen tk's tegen me te zetten deze seizoen
-
@Sam-08_NL Zeg dat!
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
Is hij geen mod meer?
Ik ben ruim 3,5 jaar mod geweest, is wel leuk geweest zo denk ik. -
7-11 tot nu 37 pagina's in het café. Dat was vroeger in een uurtje al zo ver...:(
En rot nou eens op met deze new user bull shit:
ERROR
As a new user, you can only post once every 120 second(s) until you have earned 3 reputation - please wait before posting again -
@Vloemichiel_NL
Het OSM forum is gewoon verrot..... Zie mijn eerder post's hierover..... -
Mwoah het klinkt niet bepaald als een spel waar ik weer mee wil beginnen. Te veel moeite
-
Jij bent gewoon lui #doubt
-
klopt ja
-
@Jip-Huijs_NL said in SKHF'16 Café:
Zag laatst een team voorbijkomen op OSM World die had duidelijk duizenden coins in zijn team gepompt, dat gebeurd op OSM_NL voor zover ik weet nog niet.
Ter illustratie:
-
@Silvester-J_NL Die bedoelde ik inderdaad. Dat zal op NL denk ik niet zo snel voorkomen.