SKHF Café
-
7-11 tot nu 37 pagina's in het café. Dat was vroeger in een uurtje al zo ver...:(
En rot nou eens op met deze new user bull shit:
ERROR
As a new user, you can only post once every 120 second(s) until you have earned 3 reputation - please wait before posting again -
@Vloemichiel_NL
Het OSM forum is gewoon verrot..... Zie mijn eerder post's hierover..... -
Mwoah het klinkt niet bepaald als een spel waar ik weer mee wil beginnen. Te veel moeite
-
Jij bent gewoon lui #doubt
-
klopt ja
-
@Jip-Huijs_NL said in SKHF'16 Café:
Zag laatst een team voorbijkomen op OSM World die had duidelijk duizenden coins in zijn team gepompt, dat gebeurd op OSM_NL voor zover ik weet nog niet.
Ter illustratie:
-
@Silvester-J_NL Die bedoelde ik inderdaad. Dat zal op NL denk ik niet zo snel voorkomen.
-
Wtf :rofl:
-
@Silvester-J_NL De waarde van Dembele past er niet eens op. Die zit op 3 miljard ofzo.
Hoeveel coins geef je dan wel niet uit?Maar (ga ervanuit dat er ook al spelers verkocht zijn) ook minimaal 148 x gescoord
-
@Sam-08_NL Wat voor foutmeldingen hebben we het over?
-
Weet niet meer juist wat of hoe, maar 't was iig bij @bringdaruckus_NL iets...
-
@Bjorn2321_NL
Klopt, boven de 2 miljard verandert de waarde van een speler namelijk in de min.
Geen idee hoeveel coins er in dit team zitten, maar ik zag wel dat hij zo'n 30 spelers had verkocht, dus hij heeft verder niet al te veel gehandeld om winst te maken. -
@Vloemichiel_NL
Nu kun je diehard posten -
@Silvester-J_NL Haha ja wel vreemd. Ik heb hier wel mijn twijfels bij. Je kan flink Boss Coins investeren maar zowel Oefenwedstrijden als Trainingen worden natuurlijk minder effectief als je ze vaak op een dag doet. Dus het is niet zo dat je met Boss Coins oneindig je gang kunt gaan.
-
@Harry-Poon_NL Wat wordt de strategie om het forum weer aan de praat te krijgen, of heeft dit geen prioriteit? #dtv
-
@Harry-Poon_NL said in SKHF'16 Café:
@Silvester-J_NL Haha ja wel vreemd. Ik heb hier wel mijn twijfels bij. Je kan flink Boss Coins investeren maar zowel Oefenwedstrijden als Trainingen worden natuurlijk minder effectief als je ze vaak op een dag doet. Dus het is niet zo dat je met Boss Coins oneindig je gang kunt gaan, tenzij je Jeroen Derwort heet.
Zo.
-
@Silvester-J_NL
Wel mooi als je dan tweede wordt -
@Vjenne-Rulezz_NL ja zal ongetwijfeld, maar ik ben hier niet maar vaak te vinden en de laatste keer was het niet wit
-
Jezus, gewoon weer een forum minder #lol