Aliexpress
-
@Furrax_NL opzich zou ik het voor baby’s nog wel begrijpen. Die groeien zo snel. Zou dan voor de zekerheid wel 2 maten groter nemen ivm levertijd
-
Je koopt toch geen voetbalshirts voor baby's?
-
@Furrax_NL
Los van dat ik het zelf nooit zou hebben gedaan, kan je niet in ieders portemonnee kijken.
Kwaliteit is zoals ik van jullie te begrijpen met de voetbalshirts uit 'Turkije' of een andere vakantiebestemming van vroegáh?
-
Hahaha wrm niet. Vind het wel schattig staan. Altijd lachen als je kind later fan wordt van de rivaal.
-
@bringdaruckus_NL Dat wil ik liever niet meemaken
-
@Yassin-Mansousri_NL lol mijne was tijdje helemaal Barca fan, liep toen ook in Barca shirt. Ik heb nog piccas van hem in Real shirt. Pestte hem er altijd mee. Met de Neymar transfer werd ie gelukkig voor PSG. Gelukkig want had hem niet graag in dat lelijke shirt gezien. PSG vind ik er wel dik uitzien, heb zelfs voor mezelf trinna gehaald. Hopelijk gaat Neymar niet terug naar Barca
-
@L-R-van-kessel_NL Nee. Maakt mij niet uit maar een baby met een voetbalshirt vind ik maar raar. Eerder vanaf 5 jaar dan denk ik zo.
-
@Furrax_NL hahaha hoezo dat dan. Vind 50 jarigen met een dikke bierbuik in zo shirt pas raar
-
Geen idee. Ja, dat is ook raar eigenlijk. Ik heb nog iemand gekend die constant de shirt van City aanhad met korte broek. Al van jaren terug dat het begon en nog heel wat jaren geduurd heeft. cd
Verder om maar even over de topictitel te hebben. Heb al aardig wat spulletjes gekocht op AliExpress. Zelf een honkbalknuppel. En telefoon! Voor de rest vrij normale dingen. -
@Furrax_NL
Honkbalknuppel klinkt goed..Scheelde het veel?
-
Hoe bedoel je? Heb zelfs van die groene lasers waarmee je naar vliegtuigen kan schijnen. Nee. Dat doe ik niet.
-
@Furrax_NL een telefoon? Welke en hoe duur? Ken wel mensen die 50 telefoonhoesjes kopen maar niemand die ook echt een telefoon daar heeft gehaald
-
@bringdaruckus_NL Het is geen smartphone. Ik heb vroeger een Motorola V3 Razr i gehad. Heb die nogsteeds liggen overigens. Toen bleek dat je ze kon kopen op Ali Express. Leuke kopie dus. Echter de lader werkt niet. Wel zat er een kabeltje bij voor de PC en die kabel heb ik op een usb-stekker gestoken en dat werkte. Echter nogsteeds geen simkaart erin geplaatst. Ben wel van plan om eens een smartphone te kopen.
-
@Furrax_NL oh gewoon cheap ass ding dus. Dacht al, smartphone is wel risico