SKHF Café
-
This post is deleted!
-
13 jaar Just Relax!
-
volgens mij gaat er een virus rond ofzo?
-
@DominicM_NL ben daardoor spontaan het SKHF Café op gaan zoeken.
-
@henricktje_NL Daar mag je nog wel een biertje drinken.
-
Voor alles is een oplossing blijkt maar weer
-
@henricktje_NL ik ook
-
Wel tijd voor een biertje zo onderhand.
-
Lekker Heineken.
-
@Furrax_NL
Liever een Corona
-
-
Dit is wel het enige café in Nederland wat nog open is...dan mogen jullie best je aanwezigheid tonen in deze barre tijden.
Kan iemand niet even een Facebook event aanmaken om iedereen uit te nodigen in het enige café van Nederland wat nog open is en mag blijven en zelf een ongelimiteerd aantal bezoekers mag toelaten van de veiligheidsregio.
-
Vandaag deel ik namens OSM trouwens gratis Bier & Fris uit in Rotterdam Centrum!
Dus ben je toevallig in Rotterdam, tegenover station Blaak voor het kantoorpand van Unique ben ik te vinden
We maken er namelijk even reclame en ik als ondernemer heb het ook rustiger waardoor ik dit initiatief samen met Gamebasics heb kunnen opzetten.
(Er staat 0,0 bij de tent maar ik heb gewoon met alcohol onder de toonbank liggen (ivm vergunningen)..dus wie komt er langs?
-
Lekker bezig, Kessel
-
Ja iemand moest de 1 april grap toch maken...Wel een hele slechte..maar beter een slechte dan geen
-
@L-R-van-kessel_NL
Je hebt hier niet echt publiek. Ik kom nog uit de tijd dat GB serieus werk maakte van een 1 aprilgrap -
Zoals toen ik de belchinees inschakelde om de lastige uitwedstrijd bij Manchester United goed door te komen
-
@timeenennaam_NL Wel ongelofelijk dat hier vrijwel geen publiek is, maar jij de weg nog wel steeds weet te vinden Tim
Spoiler Text
-
Oh volgens mij zitten er ten opzichte van een aantal jaar terug een paar nieuwe knoppen in die reactiebalk
-
Mijn scout moet ook nog steeds terugkeren uit Antartica...