-
Ik heb zojuist teen nieuwe league gemaakt. Echter, wanneer ik mijn vrienden probeer uit te nodigen werkt de link niet en ik kan ze ook niet vinden. Onder mijn naam staat "Nederland" en bij een andere vriend "NL" en bij weer een andere "AT". Zij zitten op android en ik op apple, ik weet ook niet of dit iets uitmaakt
-
Hoi,
2 dingen kan het zijn.
Of je hebt de naam verkeerd geschreven, of zij zitten in een andere OSM versie.
Je hebt OSM NL voor alle Nederlandse talige sprekers en OSM World voor alle andere talen(Kan alle talen van de wereld gebruiken).
Ze zijn allebei apart dus onder andere samen in 1 comp is niet mogelijk..
Je kan het herkennen doordat de taal een andere is dan Nederlands.Het zal ook een bug kunnen zijn, maar de eerste 2 zijn waarschijnlijk het geval.
-
Hoi,
Er bestaat een zeer grote kans dat je vrienden op de internationale versie van OSM spelen. Deze versie staat los van OSM NL en dus is het alleen mogelijk om samen te spelen als jullie allemaal op dezelfde versie zitten.
Indien je vrienden niet automatisch worden ingelogd op hun account, dan kunnen ze bij de inlogpagina het vlaggetje aanpassen van OSM World naar OSM NL. Of jij zal een account moeten gaan aanmaken op OSM World. Aangezien je via de iOS app speelt, zal je de OSM-app moeten verwijderen, de taal van je telefoon instellen op Engels en daarna weer de OSM-app installeren.
Een andere mogelijkheid is dat sommige van jullie OSM via de webversie gaan spelen. Je kan dan via de volgende manieren op OSM komen:
OSM NL: onlinesoccermanager.nl
OSM World: en.onlinesoccermanager.com -
Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.