• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Twee hulpvragen

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
2 Posts 2 Posters 190 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • P Offline
    P Offline
    Piet-R76_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik heb een vraag ten aanzien van de spaarrekeningfunctie. Kun je dat geld ook zodanig bewaren dat je dat voor andere competities weer kunt inzetten? Oftewel neem je dat geld mee van een afgesloten competitie naar een nieuwe competitie?

Tweede vraag: ik speelde laatst tegen iemand die zijn team bijna helemaal vol had met sterren (oftewel voor ik weet niet hoeveel miljoenen aan spelers erop had staan, allemaal gouden balkjes). Hoe kan dat? Waar haalt zo iemand het geld vandaan?

Sorry voor deze mogelijke noob-vragen 😉

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Piet-R76_NL on last edited by

@Piet-R76_NL

Hoi,

Ik heb een vraag ten aanzien van de spaarrekeningfunctie. Kun je dat geld ook zodanig bewaren dat je dat voor andere competities weer kunt inzetten? Oftewel neem je dat geld mee van een afgesloten competitie naar een nieuwe competitie?

Het clubgeld hoort bij de club, dus ook het geld dat je op de spaarrekening hebt staan. Deze kan je dan ook niet meenemen naar je volgende club.

Tweede vraag: ik speelde laatst tegen iemand die zijn team bijna helemaal vol had met sterren (oftewel voor ik weet niet hoeveel miljoenen aan spelers erop had staan, allemaal gouden balkjes). Hoe kan dat? Waar haalt zo iemand het geld vandaan?

Hier kunnen meerdere verklaringen voor zijn. Recentelijk hebben we een weekend-event gehad waarbij spelers sneller verkocht konden worden en de scout binnen enkele uren terug was. Door veel spelers te verkopen en weer betere spelers aan te trekken, kun je redelijk snel een elftal met wereldsterren bij elkaar sprokkelen. Een andere mogelijkheid is dat deze manager het tekort aan clubgeld heeft aangevuld met Bosscoins. Dit heet 'clubkas compensatie'.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular