Reizen
-
laatste souvenir dat ik uit berlijn kreeg was een ov-boete
-
@DominicM_NL OV boete? Ik had een dagkaart gekocht en uiteindelijk niet afgestempeld aangezien er nergens controle was.
Zijn die OV boetes net zo laag als de verkeersboetes? -
Boetebedrag is inmiddels wel bekend en was totaal niet wat ik had verwacht € 448,50
Het blijkt dat de boetebedragen in Duitsland per mei 2020 omhoog gegaan zijn..Nu moet ik nog een verweer indienen volledig in het Duits, iemand hier wiens Duits beter is dan Google translate en zich verveeld?
-
@L-R-van-kessel_NL Ik snap het niet. Je hebt een ov boete maar geen controle gehad?
-
@bringdaruckus_NL Nee had het tegen domic over een OV boete.
Ik ben geflitst op de A2..
-
holy shit 448 euro? voor mij was het iets van 100 euro, had blijkbaar een metrokaartje voor de verkeerde zone
-
@DominicM_NL ja wtf, hoeveel km te hard was dat wel niet @L-R-van-kessel_NL
-
Je moet ook niet met je F1 bolide op de Deutsche autobahn rijden. Kan je beter een circuit opzoeken
-
@bringdaruckus_NL Op moment van flitsen slechts 37km te hard..Dus ik had nog geluk, afgelopen weekend waren 2 Zwitsers in Duitsland der rijbewijs kwijtgeraakt omdat ze 254km reden..
-
binnenkort naar amsterdam reizen, vraag me af voor nieuws en wonderbaarlijks ik tijdens die twintig minuten reis ga meemaken
-
@Jurgenklopt91_NL Als je de metro pakt bij Duivendrecht kan er serieus nog wat gebeuren vanaf daar tot centraal..
-
Gaan er nog mensen op vakantie of blijven we allemaal toch thuis voor de zekerheid?
Wij twijfelen zelf nog of we voor een last-minute richting de zon gaan, of toch maar vakantie gaan vieren in eigen land. Als dat laatste het gaat worden, dan wel even weg uit onze eigen omgeving.
-
@maricja_NL Als je de mogelijkheid met vrije dagen heb zou ik persoonlijk gewoon naar het buitenland gaan.
Aruba , Curacao zit je zo met het vliegtuig en is minder massaal dan normaal nu.
Vooral Aruba is aardig vrij van de hordes Amerikanen die er normaal ronddwalen (heerlijk , alleen minder voor de economie van Aruba).Of de auto naar Italie, Spanje mocht je niet willen vliegen, dan ben je ook altijd mobiel op het moment dat je weg zou moeten.
Zelf ga ik nu einde van de maand maar naar Groningen (De vorige keren gingen door andere omstandigheden niet door) en wij gaan pas in November weer mits het doorgaat naar Zanzibar, backup daarvan is nu Aruba.
-
@L-R-van-kessel_NL Lekker ver weg als Aruba zou heerlijk zijn
Heb nog 5 weken vakantie staan, dus de ruimte is er. Miss daarvoor maar eens kijken danMaar Zanzibar, lekker hoor. Hoe lang ga je?
-
@maricja_NL Maar die 5 neem je denk ik niet volledig in één keer op?
We hebben voor 2 weken geboekt..ik heb nog nooit zolang zonder een vakantie gezeten ik ben echt zwaar aan het afkicken nu
-
@L-R-van-kessel_NL Nee, ik ga ze niet alle 5 tegelijk opnemen.
In september 3 weken en daarna denk ik dat ik de andere 2 in december opneem.Het wordt waarschijnlijk wel een vakantie in eigen land. We hebben het niet zo op die onzekerheden met corona nu, dus liever "safe" voor zover je het nog safe kan noemen. Liever een vakantie zonder zorgen en niet dat ik op iedere hoek van de straat een mondkapje op moet doen ofzo.
Volgend jaar dan maar wat vaker en langer op vakantie is ook geen gek vooruitzichtMaar jij kijkt vast al uit naar je vakantie op Zanzibar Lekker hoor. Heb even wat plaatjes opgezocht om mezelf weer ff lekker te maken waar ik niet heen ga
-
@maricja_NL Ja kan ik ook begrijpen en jij zit nog met kinderen ook toch? Die zijn al blij met een zwembad.
Port Zelande is misschien een leuke optie voor je, aan het strand en wildwaterbanen bij het 'resort' en is goed te doen vanaf Zuid.Nou ernaar uitkijken kan je het niet noemen, ben meer met alternatieven bezig voor de wat als..Voorpret is nu wel weg daardoor..probeer me erop in te stellen dat het niet doorgaat en ook naar volgend jaar moet, zodat het alleen maar een pluspunt is als het wel doorgaat.
Mauritius stond/staat ook op het lijstje maar word nu bedreigd door een grote olieramp.
-
@L-R-van-kessel_NL nou ik denk niet dat mijn kinderen het zouden waarderen om in Zeeland op vakantie te gaan. Dan blijven ze liever in Amsterdam Ik ook trouwens
-
@L-R-van-kessel_NL Port Zelande ben ik eens geweest. Was wel een heerlijk weekje weg. Veel wateractiviteiten en wandelen op het strand. Heerlijk uitwaaien.
We hebben gisteren een weekje Centerparcs geboekt in eigen land. We gaan het er niet op gokken. Dan volgend jaar maar een grotere vakantie naar Bali of Curaçao oid
Wel jammer dat nu zo je voorpret weg is idd. Het is toch altijd leuk aftellen en uitkijken naar zo'n vakantie, Hopelijk dan volgend jaar meer geluk.
-
@bringdaruckus_NL Lijkt ze dat niks, nee? Even uit de drukke omgeving? Op het strand rennen en ravotten in het zand, wegrennen voor het aanspoelende zeewater