• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Fout in spelersselectie

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
2 Posts 2 Posters 162 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Bankai Ichigo_NLB Offline
    Bankai Ichigo_NLB Offline
    Bankai Ichigo_NL
    wrote on last edited by

Het spijt me als er voor dit soort foutmeldingen al een topic bestaat. Ik kon het namelijk niet zo een-twee-drie vinden.

Ik weet niet of dit een vaker voorkomend probleem bij teams uit het verleden is, maar ik kwam in de selectie van Hamburger SV een naam tegen die pas enkele jaren later voor de gevallen Duitse grootmacht speelde.

Het gaat om Dietmar Beiersdorfer, die pas in 1986 bij Hamburger SV aansloot. In plaats van Beiersdorfer zou men kunnen kiezen voor de Borislav Djordjevic. Deze Joegoslavische spits van Servische komaf verkaste in 1981 van Hajduk Split naar HSV en bleef 2 jaar actief voor de club. Aangezien hij niet zo succesvol was, kan hij één-op-één de vervanger van Beiersdorfer zijn, aangezien Beiersdorfer ook de zwakste spits uit deze selectie is.

Echte Liebe. BVB 09.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    1
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Bankai Ichigo_NL on last edited by FC Eddie_NL

@Bankai-Ichigo_NL

Hoi,

Dank je voor de melding. Ik heb dit doorgegeven aan Gamebasics, inclusief de suggestie voor het wisselen van deze speler met Djordjevic.

Alle fouten in selecties of namen van spelers etc. mogen in het officiële Real World Player Error & Corrections-topic geplaatst worden. Let er wel op dat je bericht in het Engels geschreven moet worden en een betrouwbare bron moet bevatten.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular