Update OSM 3.0
-
@Dave-Jansen_NL
Wat zijn de formaties bij die 3e en laatste screen?Je hebt nu 433vs451 winst pa pingels?
En 433 vs 4231 0-1?Heb je er ook nog een waarbij 433 verliest van 451?
-
@Glennevire_NL said in Update OSM 3.0:
@Dave-Jansen_NL
Wat zijn de formaties bij die 3e en laatste screen?Je hebt nu 433vs451 winst pa pingels?
En 433 vs 4231 0-1?Heb je er ook nog een waarbij 433 verliest van 451?
Ja die laatste dus toevallig hahaha
-
@Dave-Jansen_NL Hi Dave,
Dank voor je input!
Er is de laatste tijd niks aangepast in de engine dus ik vermoed dat dit echt veel te maken heeft met de manier waarop in sterke competities met hele sterke tactieken gespeeld wordt. Doordat het allemaal zo dicht bij elkaar ligt en spelers goed weten hoe ze met tegenstanders met meer kwaliteit moeten omgaan. Mocht dit nu echt problematisch blijven hoor ik het graag, dan kunnen wij daar zelf ook naar kijken.
Waarom is moraal nu te bepalend?
Onderzoek naar of Oefenwedstrijden te veel impact hebben loopt nog. Het is wel een uitzondering omdat de impact ervan heel snel heel veel minder wordt als je er meer speelt. Dat hangt ook samen met P2W, we hebben juist voor onze ervargen gebruikers gebouwd dat je alles kunt uitschakelen. Het enige voordeel wat je hebt is dat je 2 Oefenpotjes kan spelen (daar heb je niet zoveel Boss Coins voor nodig) en dat je de Scout effectiever kan gebruiken.
Wat betreft de zichtbaarheid van fitheid: daar zijn we nu nog niet concreet mee bezig. We zijn wel bezig geweest om het Opstellingen-scherm wat effectiever in te delen maar vooralsnog geen oplossing gevonden die de zaken echt verbetert.
Forum voor de app zijn we ook druk mee bezig! Hopelijk kan dat er voor zorgen dat er meer spelers op de forums verschijnen.
Greets,
Luuk -
@Harry-Poon bedankt voor je feedback als ik weet iets weet zal ik dat weer is aandragen of doorgeven.
de engine is niet veranderd en moraal is niet bepalender zeg je.
maar ik zal even een week lang op elk account screens maken en heb er dan zo 100 stuks ofzo.ik zelf heb dit met meerdere managers en crews besproken en het is echt anders, het is echt absurd hoeveel steals er nu zijn en als je 2x verliest kan je geen wedstrijd meer winnen lijkt het omdat je moraal naar de klote is.
Ik weet niet of er iets anders is aangepast maar er is iets anders, maar de vinger op de zere plek leggen is voorals nog het probleem nu, misschien kan jij is kijken of ze iets hebben aangepast en zoja wat, misschien is het iets anders dan maar het heeft ineens veel invloed op de wedstrijden en uitslagen.
Groetjes Dave
-
Deze kan wel dicht.