Negatieve likes effect
-
Een of andere grapjas heeft levenloos al mijn posts een negatieve like gegeven. Hoera... maar nu ben ik beperkt in mijn postvrijheid. Kan iemand deze gozer even nakijken, makkelijk gedaan.. en meteen ff een bannetje aansmeren + ook direct die onzin van die negatieve likes + beperkt aantal posts ongedaan maken?
Zou fijn zijn als dat geregeld kan worden
-
Ik vind dat laatste een veel beter idee. Die onzin van die likes en van dat beperkte aantal posts ongedaan maken. Ik stel dan ook meteen voor om meteen dit hele nieuwe forum ongedaan te maken en de oude forums terug te halen en de bugs er uit halen. Bij voorbaat dank @Administrator_NL dan vind ik u heel lief
-
@Scheeftand_NL said in Negatieve likes effect:
Ik vind dat laatste een veel beter idee. Die onzin van die likes en van dat beperkte aantal posts ongedaan maken. Ik stel dan ook meteen voor om meteen dit hele nieuwe forum ongedaan te maken en de oude forums terug te halen en de bugs er uit halen. Bij voorbaat dank @Administrator_NL dan vind ik u heel lief
en ik hoop dat ik ooit 3 miljoen gratis krijg
Waarom zou osm het nieuwe forum wegdoen?
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Negatieve likes effect:
Een of andere grapjas heeft levenloos al mijn posts een negatieve like gegeven. Hoera... maar nu ben ik beperkt in mijn postvrijheid. Kan iemand deze gozer even nakijken, makkelijk gedaan.. en meteen ff een bannetje aansmeren + ook direct die onzin van die negatieve likes + beperkt aantal posts ongedaan maken?
Zou fijn zijn als dat geregeld kan worden
Waarom zou iemand een ban kunnen krijgen voor het geven van negatieve likes, is toch niet verboden?
ben wel met je eens dat ze het beperkt aantal post en negatieve liks af moeten schaffen, of dat het geven van negatieve of positieve likes geen gevolgen heeft! -
Zal dit eens op het CM-forum bespreekbaar maken. Geen idee wat we hiermee moeten eerlijk gezegd, in principe staat er natuurlijk geen straf op posts downvoten maar dit lijkt op misbruik van de functies.
-
@pompompompompommop_NL said in Negatieve likes effect:
Zal dit eens op het CM-forum bespreekbaar maken. Geen idee wat we hiermee moeten eerlijk gezegd, in principe staat er natuurlijk geen straf op posts downvoten maar dit lijkt op misbruik van de functies.
Dit is gewoon irriteren. Als ik iets zeg wat onzin is ofzo, dan begrijp ik het... maar ik ben afwezig geweest en heb verder niemand uitgescholden of iets dergelijk. Jullie kunnen de dader zien, geef mij z'n naam dan kan ik ook om toelichting vragen.
Voor de duidelijkheid.. gaat om 250 downvotes he.. is niet zomaar ff een downvoteje.. iemand os daar een goed kwartier mee bezig geweest
-
@Sjinne_4_ever_NL DIt is inderdaad een waardeloos iets, ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt, het zijn net kleuters die zich vervelen en denken laten we maar even iemand klieren, dan hebben we weer wat te lachen.
-
Nou, dat hoeven ze niet uit te zoeken, dat kan ik je ook wel vertellen: dat was ik!
Dan vraag jij je natuurlijk af, waarom?
Een paar weken geleden hadden wij een woordenwisseling en toen ben ik door jouw en je vrienden in ÊÊn keer van 80 naar rond de 0 gedaald waardoor ik ook weer beperkingen had, daar werd ik niet zo blij van. (dat gevoel moet jij nu kennen denk ik).Aangezien ik dat raar vind dat dat kan wat jij blijkbaar ook apart vindt, en jullie mij ook naar beneden hebben geholpen wou ik er op een ludieke manier aandacht voor vragen, en dat is denk ik wel gelukt.
Dat ik het niet doe om je te irriteren of dat ik een hekel aan je heb, heb ik denk ik al bewezen, omdat ik net al weer een gedeelte heb weg gehaald waardoor je beperkingen weg zijn, derest zal ik zo weer terug zetten.
Ik hoop dus dat OSM er wat aan doet, zodat niemand hier meer last van heeft. Want heb nu weer wat likes terug gehad van mensen, maar is gewoon heel erg irritant!
*ps, het heeft me misschien een kwartier gekost, maar had ik er wel voor over
-
@peter-osm-master_NL said in Negatieve likes effect:
@Sjinne_4_ever_NL DIt is inderdaad een waardeloos iets, ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt, het zijn net kleuters die zich vervelen en denken laten we maar even iemand klieren, dan hebben we weer wat te lachen.
Kwam er van jou inderdaad veel tegen in de min toen ik er een kwatiertje mee bezig was, maar voordat je dat soms denk, was ik niet
En @Sjinne_4_ever_NL Zal je er zelfs 10 extra terug geven, dus rond de 230, heb je weer geluk
-
@Sjinne_4_ever_NL Nee daarom, maar momenteel is er geen straf voor dit soort dingen omdat er simpelweg geen regel is dat je geen 300 downvotes op iemand mag geven. Naar mijn mening zou het niet heel raar zijn om dat wel te zetten. Het is alleen lastig om zomaar te gaan straffen als er geen regels zijn overtreden.
-
Is het niet makkelijker om er voor te zorgen dat negatieve en positive likes geen gevolgen hebben?
-
@De-Boterbloemen_NL said in Negatieve likes effect:
@peter-osm-master_NL said in Negatieve likes effect:
Kwam er van jou inderdaad veel tegen in de min toen ik er een kwatiertje mee bezig was, maar voordat je dat soms denk, was ik niet
En @Sjinne_4_ever_NL Zal je er zelfs 10 extra terug geven, dus rond de 230, heb je weer geluk
Dat was jij ook niet dat was iemand anders en weet ook wel wie
-
@pompompompompommop_NL Als iemand daardoor beperkt is in z'n posten, dan is het gewoon not-done. Bedoel, nu is het een soort van mod functie voor de community om de misbruikers handmatig te straffen.
@De-Boterbloemen_NL Ik ben niet verantwoordelijk voor de acties van anderen. Als iemand je een minnetje of plusje geeft heeft dat weinig te maken met mij vrees ik. Ik geef vrij weinig plusjes en minnetje, puur en alleen wanneer ik het echt met iemand eens of erg oneens ben. In ieder geval bedankt dat je het opbiecht en rechtzet, maar ik had het kunnen weten, al snap ik de reden niet.
Punt is wel dat de gevolgen van negatieve votes een punt is waarover onenigheid over is. Nu is het een soort van "upgrade" tov van het oude forum. Maar volgens mij is men het liever kwijt dan rijk.
-
Ik gaf aan dat ik via ÊÊn iemand van die mensen wou laten zien wat voor effect het heeft.....
En biecht niks op of zet iets recht, maar gaf aan dat ik dit van te voren dit al zo van plan was. Nu doe je net alsof jou iets aan gedaan is, terwijl het maar heel even was.Maar waar het dus omgaat is dat iedereen vind dat de negatieve likes niks zijn, wat kan osm daar aan doen?
-
Gewoon heel dat idee met + en - verwijderen voegt totaal niks toe.
-
Niks voegt er nog toe.
-
Nu dit verder allemaal duidelijk is, kan deze wel dicht.