"Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." (2e keer)
-
Managernaam: achmed the dead terrorist
Clubslot: 4 teams van verschillende Aziatische landen. Al Wehdat van Jordanië is daar 1 van. De andere 3 weet ik niet meer precies. Volgens mij had ik ook een team van Iran en India.
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Een week geleden ongeveer
Team: Hele account
Screenshot(s):
Welk apparaat: PC browser
Browser: Google Chrome
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Als ik probeer in te loggen krijg ik de melding "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens.", terwijl ik op dit account wel gewoon kan inloggen. (ik kan ook niet op het forum inloggen, vandaar dat de bugmelding via dit account gedaan wordt)
Overige opmerkingen: 2,5 maand geleden ongeveer had ik te maken met precies hetzelfde probleem en toen werd ik geholpen door admin Harry Poon (Luuk). Misschien dat hij kan vertellen wat hij heeft gedaan waardoor mijn probleem werd verholpen.Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dennis Wassing
-
Bumpbump
-
Er is gisteren nog op dat Achmed account ingelogd... dus geen week geleden.
https://www.onlinesoccermanager.nl/Users/761071/ProfileOverigens raar dat je al sinds januari 2 accounts hebt en dat daar niets aan wordt gedaan.
-
Misschien vond osm het niet Ok dat je 2 accounts hebt?
-
Dus jij heb feitelijk twee accounts, waarbij jij nu klaagt dat het niet mogelijk is om op jouw andere account in te loggen. Laten we claimen dat jouw andere account van jouw broertje is of iets. Dan nog zie ik dat er 8 april voor het laatst is ingelogd, dus wat is exact het probleem?
-
@Bartje-Bergkamp_NL Ik weet niet waarom de website registreert dat ik heb ingelogd. Ik kom nooit verder dan het inlogscherm met die bugmelding "Sorry, we zijn aan het werken aan de site..."
Verder heb ik dit account alleen aangemaakt om hier een bugmelding van te maken. Via mijn hoofdaccount lukt dat niet, wat ik al in mijn originele bericht heb vermeld. Wat je ook kan lezen is dat ik al eens ben geholpen door een admin genaamd Harry Poon. Hem heb ik ook verteld dat dit account alleen is om hier een bugmelding van de maken en meer niet. Hij heeft mij zelf gezegd om op dit account verder te spelen totdat het probleem op mijn hoofdaccount verholpen is.
-
@Vinçentó-Beçker_NL Als je uit mijn originele post niet kan opmaken wat het probleem is, dan kun je beter niks zeggen. Dit 2e account heb ik pas aangemaakt NADAT ik dit probleem al eens EERDER heb gekregen. (oftewel ik had dit probleem al eens eerder, ook al had ik maar 1 account). Door de foutmelding kon ik namelijk ook niet inloggen op het forum om support aan te vragen.
-
Zie hier de eerste keer dat ik deze bugmelding deed. Ik zie nu ook dat admin Harry Poon niet degene was die zei dat ik op dit account maar moest verder spelen, maar admin FC Eddie
Dus als mensen kunnen stoppen met het maken van onnodige opmerkingen en het probleem gewoon aan de admins kunnen overlaten, dan zou dat erg fijn zijn. Alvast bedankt!
-
In de eerste plaats ben ik geen admin, maar een forum moderator. Ten tweede kreeg ik te horen van de daadwerkelijke admin, dat je tot dat het probleem op je eigenlijke account verholpen was, op dit account kon spelen. Toen het probleem was opgelost kon je weer verder spelen op achmed the dead terrorist en dat is zo te zien ook het gene wat je gedaan hebt. Overigens had ik toen wat duidelijker moeten maken dat je daarna dit account dient te verwijderen.
Dus bij deze, als het probleem opnieuw gefixt is op je account achmed the dead terrorist zal je dit account moeten verwijderen.
-
@Redolinu_NL said in "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." (2e keer):
@Vinçentó-Beçker_NL Als je uit mijn originele post niet kan opmaken wat het probleem is, dan kun je beter niks zeggen. Dit 2e account heb ik pas aangemaakt NADAT ik dit probleem al eens EERDER heb gekregen. (oftewel ik had dit probleem al eens eerder, ook al had ik maar 1 account). Door de foutmelding kon ik namelijk ook niet inloggen op het forum om support aan te vragen.
Prima, maar waarom speel je dan actief op deze account als je liever op die andere account wil spelen en deze enkel gebruikt om iets te melden...? Je snapt dat het nogal raar eruit ziet dan... En blijkbaar ben ik niet de enige die het opvalt. Hopelijk kunnen ze jou helpen en speel je straks met 1 account
-
Hopelijk zie je hierdoor dat ik niet actief speel op dit account, maar bedankt voor je reactie
-
@FC-Eddie_NL Bedankt voor je reactie Eddie, als het probleem nog een keer opgelost wordt zal ik dit account verwijderen. Mocht het probleem voor een 3e keer voorkomen in de toekomst, dan zal ik wel weer een nieuw account aanmaken om een nieuwe bugmelding aan te maken.
Zijn de developers inmiddels op de hoogte gebracht?
-
Ik heb een notificatie gestuurd naar de personen die het Hulp forum beheren. Dus nog even geduld hebben totdat een van hen reageert.
Wat betreft het geval dat dit nog een keer zou gebeuren: Dan kan je een mail sturen naar nl.support@onlinesoccermanager.com en via die weg je probleem melden. Een nieuw account aanmaken om een bug te melden is eigenlijk niet toegestaan.
-
@Redolinu_NL Geen dank. Overigens krijg ik een ander scherm te zien bij jouw profiel, maar dat zal wel komen door bepaalde tools of zo. Hoe dan ook, je wordt in elk geval geholpen
-
@Redolinu_NL Hi,
Kun je me vertellen of je wel kan inloggen op de Apps? -
Als het goed is, is je probleem opgelost. Kun je dit bevestigen?
-
Het probleem is opgelost, ik kan weer inloggen. Heel erg bedankt!
-
@Redolinu_NL said in "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." (2e keer):
Het probleem is opgelost, ik kan weer inloggen. Heel erg bedankt!
Mooi