Waarom verkoop ik geen spelers?
-
Hallo,
Ik verkoop bijna geen spelers. Hoe kan dat? Terwijl al mijn vrienden dat wel doen. Dat is geen eerlijke concurrentie. Zo kom ik nooit bij.
Dat is echt minder aan dit spel!
-
Misschien heb je ze er voor te veel erop staan
-
Er zijn heel veel mensen die de spelers voor maximaal erop zetten en ook verkopen, snap wel dat het dan langer kan duren als je er een speler voor 50 miljoen op zet of 1 voor 1 miljoen, maar bedragen t/m 10 miljoen zouden ze er wel uit moeten pikken!
-
Verschillende mogelijkheden:
- De vraagprijs in verhouding tot de waarde van de speler is veel te hoog.
- De vraagprijs is zeer hoog, wat meer te maken heeft met de transfermarkt dan de waarde van de speler. Goeie spelers, die al veel waard zijn in het algemeen e, zijn lastiger te verkopen. Zelfs al verkoop je ze onder de transferwaarde.
- Inactieve managers in de competitie. Normaliter proberen kleinere clubs met actieve managers wel eens spelers te kopen van de grotere clubs. Jij kan ervoor kiezen om dat niet te doen natuurlijk - omdat je dan de concurrent betere spelers levert. Al verdien je er wel aan. Als er weinig actieve managers zijn dan is het wat lastiger.
Geen idee wat nog meer een reden kan zijn
-
Hoe hoger het bedrag waarvoor de spelers op de transferlijst staan, hoe kleiner de kans is dat de spelers verkocht worden. Met een beetje pech staan ze er minstens een week op voordat ze verkocht worden. Hier moet je dus een beetje geluk in hebben.