• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Managerpunten

Hulp
    3
    4
    751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Lowieke van Gaaal_NL
      Lowieke van Gaaal_NL Dutch Users last edited by

Nadat ik gisteren mijn match heb verloren lijkt het alsof ik ineens ongeveer 1000 managerpunten ben kwijtgeraakt, klopt dit wel want ik heb nooit eerder gezien dat er punten werden verloren?

Vertrigo_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Vertrigo_NL
        Vertrigo_NL @Lowieke van Gaaal_NL last edited by

Hoi @Lowieke-van-Gaaal_NL !

Als ik zo naar de clubs kijk die je beheert doel je hiermee op clubslot 2 waar je met Manchester City speelt?

Je bent met Manchester City van plek 1 naar plek 2 gezakt. Je hebt als doelstelling plaats 1 gekregen. Bij het niet behalen van je doelstelling kost dit je aanzienlijk managerpunten. Hierbij komt dan ook dat het de koppositie betreft, een positie waar je normaal gesproken (volgens mij) altijd wat extra punten krijgt.

Oftewel, ja, dit is zeer goed mogelijk. De combinatie van dat je doelstelling ook plaats 1 is, kost je dit veel punten wanneer je niet eerste wordt.

alt text alt text

Lowieke van Gaaal_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Lowieke van Gaaal_NL
          Lowieke van Gaaal_NL Dutch Users @Vertrigo_NL last edited by

@Vertrigo_NL

Bedankt voor je reactie! Ja daar doelde ik op, het 2e slot. Ik dacht tot nu toe dat er in het slechtse geval 0 punten bijkwamen, niet dat je er kwijt raakte en ook niet zoveel, maar als je zegt dat het normaal is heb ik gewoon stomme pech natuurlijk.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL @Lowieke van Gaaal_NL last edited by

@Lowieke-van-Gaaal_NL

Het is inderdaad normaal dat je met een nederlaag wat managerpunten kwijtraakt als je ook nog eens zakt op de ranglijst. En al helemaal als je daarmee ook nog onder je doelstelling komt. Wanneer je eenmaal weer de eerste plek in handen hebt zal je zien dat je weer behoorlijk wat meer managerpunten zult hebben.

@Vertrigo_NL Thanks :thumbsup_tone1:

1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • 1 / 1
            • First post
              Last post