-
Sinds ik gisteren op mijn iphone een update heb gehad heb ik problemen met het niet gelijk lopen van meldingen. Vanochtend heb ik op mijn telefoon ingelogd via de app en waren er spelers verkocht en heb ik dat allemaal afgehandeld
nu log ik net in op via de pc en nu zijn dezelfde spelers weer verkocht volgens mijn meldingen terwijl het geld etc hetzelfde blijft. De melding blijft dus staan ook al heb ik die al verwerkt via mijn telefoon. -
Nu net weer 6 meldingen weg kunnen klikken op 1 subaccount dat die spelers verkocht waren terwijl die gistermiddag en vannacht al waren verkocht en ik dat al had afgehandeld op mijn telefoon.
-
Probeer in eerste instantie om de cookies en dergelijke te verwijderen van je browser. Als de meldingen op je browser daarna nog blijven staan nadat je ze hebt weggehaald in de app mag je onderstaand template invullen. Graag een screenshot vanuit je app waar je de meldingen hebt weggehaald en vervolgens een screenshot van de meldingen op de website zodat we kunnen zien dat de meldingen zijn blijven staan.
Managernaam:
Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Screenshot(s) (volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn):
Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
Browser:
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:
Versie OSM app:Gebruik a.u.b. geen Tinypic voor het uploaden van je screenshots. De link van de afbeelding kan via Tinypic nog wel eens veranderen waardoor de screenshot niet meer te zien is (er komt dan wit leeg vlak op de plaats waar de screenshot stond).
-
Geen reactie verder, dus lijkt mij dat het verwijderen van de cookies geholpen heeft.