Drama scout
-
Ik scout dit en krijg deze resultaten? Daar betaal ik mijn scout toch niet voor? Zit nota bene in Nederland aan het begin van het seizoen...
-
Ik heb af en toe hetzelfde probleem: Als ik 90+ scout krijg ik vaak 1 85 rated die er tussenzit, terwijl ik duidelijk aangeef dat ik echt 90+ wil hebben
-
Als er geen spelers beschikbaar zijn binnen de criteria die je invult, komt de scout dus terug met spelers die daar het dichtste bij zitten. Ik zie dat veel 90+ verdedigers van boven de 29 jaar 15+ voor aanvallende rating hebben. Waarschijnlijk vindt je ze wel als je de stijl leeg laat.
-
Heb even het topic opgeschoond, omdat jullie off-topic gingen. Verder is het Hulp forum geen discussieforum. Daar hebben we het SKHF topic in het Café of de openbare crew café topics voor.
-
Heb hetzelfde probleem hier.
Verdediger van 90+ gescout, ik heb de stijl en leeftijd op geen voorkeur gezet.
Krijg ik:- 1 speler van 93
- 1 speler van 75
- 1 speler van 71
Volgens mij betaal ik hier mijn scout niet voor?!? Je kan mij niet wijs maken dat er maar één speler van 90 beschikbaar is en geen één van 80 beschikbaar is.
Heb het bewijs ervan, maar kan helaas op dit moment geen foto's uploaden vanwege storing ofzoiets.
-
Uploaden van screenshots werkt gewoon. Alleen ligt het er misschien aan welke uploadsite je gebruikt. Via Lightshot kan je nu de screenshots niet meer direct zichtbaar op het forum krijgen. Als je alleen de link post werkt het ook gewoon. Als je een storing bij de uploadsite zelf bedoelt kan je altijd een andere site gebruiken.
Wat betreft de scout, ligt het er natuurlijk aan in welke competitie je speelt en in welke speelronde je zit. Zeker in de top competities met veel actieve managers die allemaal goed kunnen team bouwen zou het zo maar kunnen dat alle 80 - 89 verdedigers al gescout zijn, maar dat er nog net 1 verdediger van 90 beschikbaar was.
Of misschien staan er nog een paar verdedigers van 80 - 89 of 90+ op de transferlijst. Zolang die spelers op de transferlijst staan kan je ze niet via de scout krijgen.Als je zeker weet dat er spelers beschikbaar zouden moeten zijn, mag je het template invullen die je in het 'Voordat je een bug meldt' sticky topic kan vinden. Tevens zal je met bewijzen moeten komen. Dus een screenshot van je gemaakte instellingen voor de scout, een screenshot van het resultaat daarvan en een screenshot van de transferlijst waar alle verdedigers vermeld zijn.
Afhankelijk van in welke competitie je speelt en in welke speelronde je zit, zal je ook met screenshots moeten komen van de verdedigers in de selecties van alle overige teams in je competitie, zodat het duidelijk is dat er nog verdedigers van 80 - 89 of 90+ beschikbaar zouden moeten zijn. Uiteraard dienen alle screenshots in full screen gemaakt moeten worden. Dus met de adresbalk en datum/tijd zichtbaar. -
@FC-Eddie_NL Dat wordt nog een heel afstudeerproject.
Ik denk dat de conclusie gewoon is: Jammer! -
Zou het niet mooi zijn om ergens een scout lijst op te stellen. Dat er gezien kan worden welke spelers er allemaal zijn.
Deze heb ik ooit weleens ergens gezien maar sinds dat de scout niet meer zo specifiek kan scouten is deze niet meer up to date. Ik denk als deze weer bij gehouden word dat het voor ons makkelijk is om zelf te kijken / zoeken. Dan zien we welke spelers er in welke categorie hoort en zo kunnen we dan zelf de conclusie al trekken of het kan kloppen of niet. -
Helaas wel ja, maar anders ben ik bang dat de developers gaan zeggen dat er niets aan de hand is en dat er gewoon geen spelers meer beschikbaar zijn.
Er was een officiële scoutlijst, maar die was weggehaald toen OSM 3.0 kwam. Dit doordat je niet meer specifiek kan scouten. Tevens zijn de scoutprijzen nu ook variabel, dus de scoutlijst checken voor de scoutwaarde had ook geen zin meer. Verder kan je altijd nog het competitieoverzicht gebruiken om te checken welke spelers welke ratings hebben. Is wel wat meer zoekwerk natuurlijk.
http://www.onlinesoccermanager.nl/LeagueTypes
PS: vanaf nu weer graag on-topic blijven
-
Vindt het irritant dat niet goed werkt, maar vindt dat teveel werk dus laat maar
-
Oké.
Aangezien de topicopener niet meer heeft gereageerd zal ik het topic sluiten.