App loopt vast tijdens opstarten
-
Tijdens het opstarten van de OSM-app loopt hij regelmatig vast. Ik heb een Samsung J5 met android versie 6.0.1.
Ik zie als ik opstart het scherm met de teksten als "je porsche parkeren" enzovoort. Verder blijft de app steeds opnieuw opstarten. Als ik vervolgens de app afsluit omdat het te lang duurt besluit de app ineens open te gaan en gewoon volgens normale snelheden op te starten.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is er door GameBasics iets aan te doen? Ik hoor het graag.
-
Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren? Misschien dat dit er voor zorgt dat de app weer standaard normaal opent.
-
@FC-Eddie_NL Dat ga ik eens proberen. Ik moet er nog wel bij zeggen dat als ik de app gewoon open dan start de app niet op maar als ik een melding aanklik gaat het heel erg snel.
-
@FC-Eddie_NL Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd hij doet het helaas nog steeds niet bij het opstarten.
-
Vervelend. Ik zal dit even doorgeven aan Gamebasics. Hopelijk kunnen ze er wat mee doen.
-
@Jordy-van-Oel_NL @FC-Eddie_NL Nou weet ik dat Android tijdje terug versie 7.0 heeft uitgebracht. Misschien dat een software update wilt helpen?
-
Ik heb zelf Android 6.0. Bij mij werkt de Android app zonder problemen. Dus weet niet zeker of dit het probleem is, maar checken of er een software update beschikbaar is kan geen kwaad natuurlijk.
-
@maricja_NL Ik weet dat 7.0 uit is helaas kan ik deze niet op mijn telefoon installeren. Voor nu heb ik de laatste versie (6.0.1) die er voor mij mogelijk is op staan.
-
@Jordy-van-Oel_NL Dan hopen we dat GB er snel een oplossing voor heeft. Het was te proberen
-
Aankomende maandag is er een nieuwe versie van de Android app beschikbaar. Met deze nieuwe versie zou het probleem verholpen moeten zijn.
Wanneer je de nieuwe versie van de app hebt geïnstalleerd, zou je dan aan ons willen laten weten of je probleem daarmee verholpen is?
-
@FC-Eddie_NL Is goed dan wacht ik het even af en kom ik maandag of dinsdag melden of het heeft geholpen.
-
@FC-Eddie_NL De app start weer normaal op als ik hem nu aanklik. Dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
-
Top! Goed om te horen. Dan zet ik er een slotje op.