Ik kan niet bij mijn opstelling terecht, ongeveer 1,5 uur geleden ook niet!
-
Hallo ! Nu kan mijn team ieder moment spelen tegen een sterke concurrent waarbij ik 3 spelers mis in mijn opstelling. Opnieuw inloggen, pagina refreshen en simpelweg opnieuw proberen heeft geen zin. Wat nu? Deze wedstrijd was van behoorlijk belang en ik speel met 8 spelers omdat ik tot vlak voor het begin van de wedstrijd trainingen van basisspelers gepland had. Is dit regulier en onvoorkombaar? Met dank..
Note: frappant genoeg werken andere functies prima
-
Overigens. De url gaf aan het een 'error' te betreffen. Ik vraag me af of wellicht sprake is van cheats aangezien het wel een erg specifieke belemmering betreft.
-
Correctie: 9 spelers. Goed telwerk van mezelf :clap_tone1:
-
@Brandr_NL Als het goed is maakt je assistent coach de opstelling dan af. En kan het misschien zijn dat je het lukt al je het een paar keer probeert?
-
METEEN na de wedstrijd is 'opstelling' weer beschikbaar. Cheats?!?! Noteer voor de wedstrijd en tijdens de wedstrijd dit niet mogelijk was waar ik probeerde.
-
@Jordy-van-Oel_NL Ik heb een aantal keren geprobeerd nog voor de wedstrijd begon, andere dingen van het dropdown menu waren gewoon beschikbaar, misschien nog één niet, maar ben vergeten of dat wel zo was.
-
Het punt is dat ik niet mijn beste spelers op kon stellen. De assistent coach heeft een 72 aanvaller ipv. de 82 aanvaller en een 72 ipv. een 92 middenvelder opgesteld. Ik las dat het ook mogelijk is tijdens de wedstrijd nog op te stellen voor de simulator daadwerkelijk de wedstrijd verwerkt heeft. Ik vind het maar frappant dat tijdens enkele uren voor tot direct na de wedstrijd op de momenten dat ik het geprobeerd heb de opstelling pagina niet eens bereikbaar was.
-
@Brandr_NL Het is niet te zeggen dat het cheats zijn maar ik laat dit graag aan de moderators verder over dan.
-
@Jordy-van-Oel_NL Dat dacht ik zelf ook, maar deel het toch in het geval dat. Dank voor je reacties.
-
Geen idee waarom je niet bij je opstelling kon komen, maar dat zal niets met cheats te maken te hebben. Verder hebben we geen enkele andere meldingen gehad dat managers niet bij hun opstelling konden komen, dus een bug lijkt mij ook niet het geval. Aangezien je nu weer je opstelling kan instellen zal ik dit topic sluiten.
Mocht het nog eens gebeuren dat een pagina niet beschikbaar is zou je kunnen proberen om je cookies en cache te verwijderen of het via een andere browser te proberen. Als dat allemaal niets oplost mag je het weer melden op het forum door het template in te vullen die je hier kunt vinden.