Kan me tactiek niet doen
-
Heb het al en paar dagen dat ik me tactiek wil doen maar, het lukt niet krijg en lange blad voor me dat je steeds naar beneden kan scrollen.
De rest lukt wel allemaal behalve de tactiek -
Volgens mij moet je dan je je cache geheugen en de geschiedenis van je browser vernieuwen / verwijderen. Misschien dat het probleem dan is opgelost. Zo niet dan moet je een aantal dingen invullen. Daar kan ik je op dit moment niet naar verwijzen maar een admin dat zeker weten
-
Gebruik je een schermresolutie die lager ligt dan 1920 x 1080? Zo ja, er is een probleem met de resolutie waardoor deze pagina niet goed wordt weergegeven op resoluties die lager liggen dan 1920 x 1080. Dit probleem is bekend bij Gamebasics en er wordt gewerkt aan een oplossing. Zolang het probleem niet is opgelost kan je uit onderstaande opties kiezen om je tactiek in te stellen:
- Zoom in/uit op de pagina tot dat de pagina goed wordt weergegeven. Let er dan wel op dat alle pagina's in- of uitgezoomd worden.
- Gebruik de OSM app op je telefoon of tablet
- Gebruik de mobiele website op je telefoon of tablet.
Indien je wel een schermresolutie van minimaal 1920 x 1080 gebruikt, mag je een nieuw topic aanmaken en het melden als een bug aan de hand van het template die je hier vindt.