Boss coins niet gekregen, ook niet geregistreerd?
-
Ik heb voor boss coins een VIP account moeten aanmaken bij Smule, maar deze heb ik niet gekregen (ging om 850 coins ongeveer). Ik kan ook geen support ticket aanmaken hierover omdat het niet wordt herkend dat ik het heb uitgevoerd. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
-
Heb je wel op de actie geklikt vanuit de Businessclub op OSM en vanuit die weg een account aangemaakt op Smule?
-
Als het goed is wel, maar dat is nu moeilijk te bewijzen. Ik weet wel dat nadat ik die actie had uitgevoerd, die "challenge" opeens was verdwenen uit de lijst. Beetje jammer dat dat gebeurd nadat ik het heb uitgevoerd.
-
Sommige acties zijn slechts tijdelijk. De aanbieders bepalen welke acties zij hier op OSM aanbieden. Graag zou ik onderstaande gegevens van je willen hebben. Dan zal ik even bij Gamebasics navragen of je wel of geen recht hebt op de Bosscoins.
- Via welk platform heb je de actie voltooid? (Webiste, iOS app of Android app)
- Onder welk mannetje stond deze aanbieding vermeld? (het mannetje dat links, in het midden of rechts staat)
-
Voltooid via iOS en rechter mannetje. Het waren iets van 856 coins ongeveer. Het was onbeschikbaar zodra ik het had voltooid.
-
Gaat verder afgehandeld worden via GB.