Darten
-
Laat ik dan voor Cross en Wright gaan.
-
Niet vergeten om het bracket in te vullen he @Poelidoor_NL
-
Jonny Clayton - Krzysztof Ratajski
James Wade - Michael Unterbuchner
Gary Anderson - Wesley Harms
Michael Smith - Michael van GerwenHarms gaat helaas weinig kans hebben tegen Anderson, Clayton, Wade zullen winnen, Smith en van Gerwen wordt een mooie strijd, uiteindelijk wint MVG. Dit denk ik
-
Die pool gooit idd sterk.
v gerwen gaat deze niet winnen aan het eind. staat zijn hele houding niet na.
-
@poelidoor_nl Inderdaad, Wade door een BDO'er eruit is verrassend
-
Jup, Unterbrucher bleef gewoon lekker door gooien. Geen topniveau, maar bleef de dubbels raken t/m het einde, alsof ie weinig druk voelde.
De Duitsers in opkomst! Er gaat er straks een echt doorbreken richting de top.
-
Ik voorspel een makkie voor MvG. Anderson moet ook makkelijk door gaan. Kortom, een eentonige avond.
-
Ik denk dat MVG en Clayton een mooi gevecht wordt, Hopelijk met een gemiddelde van 100+
-
Ik voorspel 16-14 van Van Gerwen
-
Anderson zal minimaal met 10 Legs verschil winnen
-
Wat een GE-WEL-DIG-E overwinning van Price, en Wat hij in dit toernooi heeft gedaan is het ook verdiend!!!
-
En wat teleurstellend van Van Gerwen. Het zou goed voor hem zijn als hij de Players Championship Finals gaat winnen. Anders gaat Micheal snel afvallen in het WK. De vraag is Zelfs of hij überhaupt Het WK gaat winnen,
-
Het wordt in ieder geval een interessant wk en mogelijke halve finale MvG - Anderson.
Lekkere dag gisteren, 3 schitterende wedstrijden. Al ging die finale meer om psychologische oorlogsvoering. Heb wel genoten.
-
Ja echt jammer. In principe gun ik hem van iedereen het meeste een titel. Ben altijd voor hem als hij tegen MvG speelt. Ook al weet je dat hij het toernooi daarna toch niet pakt.
Nu op naar de PC Finales. Sinds het deelnemersveld naar 64 is gestegen is het alleen maar leuker geworden om naar te kijken.
-
Dat is wel fftjes werk ja.
-
Klaar! Welke 4 halve finalisten heb jij?
-
Haha interessant. Ik heb het wat meer op de verrassing gespeeld. A. Lewis, Chisnall, M. Smith en van Gerwen. Overwinning voor Smith.
-
Al zou het ook weer geen gigantische verrassing zijn...
-
@poelidoor_nl Ik denk niet dat Michael Het WK gaat winnen door deze verlies
-
Heb genoten van die loting kijken. Altijd benieuwd om te kijken naar wie je absoluut niet wilt loten uit die eerste ronde pot. Kom je dit jaar uit bij o.a. Noppert, de Zwaan, Ratajski, vd Bergh en de meiden natuurlijk. Dan mis ik nog wel wat namen.