Darten
-
Welke finale heb je voorspeld, @EstorilAzi_NL?
-
-
Dat is wel jammer, @EstorilAzi_NL.
Zelf heb ik een herhaling van de WK-finale voorspeld met ook dezelfde uitkomst. Het is lastig inschatten waar alle spelers momenteel staan en hoe zij het WK verteerd hebben.
-
Ja wk was ook weer niet te voorspellen bijna.
PL wedstrijden zijn al hélemaal niet te voorspellen.
-
Bij The Masters zijn er ook al enkele verrassingen te bespeuren.
Helaas is er weinig tot geen animo voor een Toto inzake de Unibet Premier League. Uiteraard kunnen we ook met zijn tweeën de wedstrijden gaan voorspellen. Voorspellingen e.d. zal ik wel bijhouden dan.
-
Haha kan wel hoor. Misschien doet @Poelidoor_NL ook mee.
-
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Het concept van de Toto kunnen we relatief simpel houden volgens mij. Wat betreft de puntenverdeling zat ik eraan te denken dat er 1 punt toegekend wordt voor het correct voorspellen van de juiste winnaar. Heeft iemand de juiste uitslag voorspeld, dan verdien je daar 3 punten mee. Wat vind je daarvan, @EstorilAzi_NL?
-
Zojuist lees ik dat Gary Anderson definitief niet gaat deelnemen aan de Unibet Premier League.
De door de PDC gevonden oplossing vind ik interessant en ben zeer benieuwd naar de prestaties van de vervangers. Er is gekozen voor veel jong talent en uiteindelijk hebben zij de toekomst. Op deze manier kunnen zij meteen meer ervaring opdoen op een groot podium en uiteraard voor veel publiek. Voor ons wordt het voorspellen van de wedstrijden er zeker niet makkelijker op!
-
Aardige oplossing van de PDC, maar dan hadden ze de gewonnen punten van de reguliere deelnemers niet mee moeten laten tellen. De ene tegenstander is lastiger dan de andere..
-
Volgens mij zien ze die ook als oefenpotjes en tellen niet mee of heb ik dat mis?
-
Ja prima voor nu die puntentelling.
Concept van die 9 spelers is zeker leuk. Iedereen ook in zijn thuishaven laten spelen.
-
@estorilazi_nl said in Darten:
Volgens mij zien ze die ook als oefenpotjes en tellen niet mee of heb ik dat mis?
De PL telt indd niet mee in de order of merrit. Zo onzin dat!
-
Daar doelde Azi niet op, @Yassin-Mansousri_NL.
Uit de verklaring van de PDC maak ik op dat de reguliere spelers tegen de vervangers gewoon punten kunnen behalen voor hun ranking. Mocht één van de vervangers gelijk spelen of zelfs winnen tegen een reguliere speler, dan staat daar een financiële vergoeding tegenover.
Vanmiddag zal ik de eerste speelronde online plaatsen, @EstorilAzi_NL.
-
Dat is dan vreemd en oneerlijk idd. Kan zomaar geen top4 of plaats 9 opleveren als je daar punten laat liggen terwijl t3genstander zonder druk de sterren van de hemel speelt.
-
Unibet Premier League - speelronde 1
Morgenavond gaat de Unibet Premier League van start in de Utilita Arena in Newcastle. Vanaf 19.30 uur begint de uitzending op RTL7, zodat we niets hoeven te missen van de eerste speelronde. De volgende wedstrijden staan op het programma:
James Wade v. Raymond van Barneveld
Gerwyn Price v. Daryl Gurney
Chris Dobey v. Mensur Suljovic
Michael van Gerwen v. Michael Smith
Peter Wright v. Rob CrossVoorspellingen kunnen in dit topic geplaatst worden tot donderdag 7 februari 2019 20.00 uur!
-
James Wade v. Raymond van Barneveld 7-4
Gerwyn Price v. Daryl Gurney 6-6
Chris Dobey v. Mensur Suljovic 7-5
Michael van Gerwen v. Michael Smith 7-3
Peter Wright v. Rob Cross 7-5 -
Mijn voorspellingen zal ik ook eens meteen online knallen.
James Wade v. Raymond van Barneveld 7-4
Gerwyn Price v. Daryl Gurney 5-7
Chris Dobey v. Mensur Suljovic 4-7
Michael van Gerwen v. Michael Smith 7-4
Peter Wright v. Rob Cross 7-5Wie waagt zich verder aan enkele voorspellingen? Misschien ook iets voor jou, @Yassin-Mansousri_NL?
-
Ik durf wel een voorspellinkje te wagen
James Wade v. Raymond van Barneveld 7-3
Gerwyn Price v. Daryl Gurney 5-7
Chris Dobey v. Mensur Suljovic 4-7
Michael van Gerwen v. Michael Smith 7-4
Peter Wright v. Rob Cross 6-6 -
James Wade 7-4 Raymond van Barneveld
Gerwyn Price 5-7 Daryl Gurney
Chris Dobey 3-7 Mensur Suljovic
Michael van Gerwen 7-4 Michael Smith
Peter Wright 4-7 Rob Cross -
Iedereen heeft voor RvB minimaal 1 punt te pakken, Troostprijs omdat we vernederd zijn dus...