Darten
-
Ja prima voor nu die puntentelling.
Concept van die 9 spelers is zeker leuk. Iedereen ook in zijn thuishaven laten spelen.
-
@estorilazi_nl said in Darten:
Volgens mij zien ze die ook als oefenpotjes en tellen niet mee of heb ik dat mis?
De PL telt indd niet mee in de order of merrit. Zo onzin dat!
-
Daar doelde Azi niet op, @Yassin-Mansousri_NL.
Uit de verklaring van de PDC maak ik op dat de reguliere spelers tegen de vervangers gewoon punten kunnen behalen voor hun ranking. Mocht één van de vervangers gelijk spelen of zelfs winnen tegen een reguliere speler, dan staat daar een financiële vergoeding tegenover.
Vanmiddag zal ik de eerste speelronde online plaatsen, @EstorilAzi_NL.
-
Dat is dan vreemd en oneerlijk idd. Kan zomaar geen top4 of plaats 9 opleveren als je daar punten laat liggen terwijl t3genstander zonder druk de sterren van de hemel speelt.
-
Unibet Premier League - speelronde 1
Morgenavond gaat de Unibet Premier League van start in de Utilita Arena in Newcastle. Vanaf 19.30 uur begint de uitzending op RTL7, zodat we niets hoeven te missen van de eerste speelronde. De volgende wedstrijden staan op het programma:
James Wade v. Raymond van Barneveld
Gerwyn Price v. Daryl Gurney
Chris Dobey v. Mensur Suljovic
Michael van Gerwen v. Michael Smith
Peter Wright v. Rob CrossVoorspellingen kunnen in dit topic geplaatst worden tot donderdag 7 februari 2019 20.00 uur!
-
James Wade v. Raymond van Barneveld 7-4
Gerwyn Price v. Daryl Gurney 6-6
Chris Dobey v. Mensur Suljovic 7-5
Michael van Gerwen v. Michael Smith 7-3
Peter Wright v. Rob Cross 7-5 -
Mijn voorspellingen zal ik ook eens meteen online knallen.
James Wade v. Raymond van Barneveld 7-4
Gerwyn Price v. Daryl Gurney 5-7
Chris Dobey v. Mensur Suljovic 4-7
Michael van Gerwen v. Michael Smith 7-4
Peter Wright v. Rob Cross 7-5Wie waagt zich verder aan enkele voorspellingen? Misschien ook iets voor jou, @Yassin-Mansousri_NL?
-
Ik durf wel een voorspellinkje te wagen
James Wade v. Raymond van Barneveld 7-3
Gerwyn Price v. Daryl Gurney 5-7
Chris Dobey v. Mensur Suljovic 4-7
Michael van Gerwen v. Michael Smith 7-4
Peter Wright v. Rob Cross 6-6 -
James Wade 7-4 Raymond van Barneveld
Gerwyn Price 5-7 Daryl Gurney
Chris Dobey 3-7 Mensur Suljovic
Michael van Gerwen 7-4 Michael Smith
Peter Wright 4-7 Rob Cross -
Iedereen heeft voor RvB minimaal 1 punt te pakken, Troostprijs omdat we vernederd zijn dus...
-
Unibet Premier League - speelronde 1
De eerste avond in de Unibet Premier League zat meteen vol sensatie. Persoonlijk was ik aangenaam verrast van het niveau van Barney. Jammer genoeg doet hij zichzelf aan het begin van de wedstrijd tekort. Naar mijn mening had Barney moeten winnen. Daarnaast heeft vooral Gerwyn Price mij in positieve zin verrast. Hij haalde een meer dan behoorlijk niveau.
Uiteindelijk zijn de volgende uitslagen tot stand gekomen:
Tussenstand:
Onze voorspellingen weken niet veel van elkaar af en dat is ook terug te zien in de tussenstand na de eerste speelronde.
- Erwin (5 punten)
- Yassin (4 punten)
- Lorenzo (4 punten)
- Lesley (4 punten)
Erwin wist op het nippertje het verschil te maken met het voorspellen van de correcte uitleg bij de laatste wedstrijd. Complimenten daarvoor, @FC-Eddie_NL!
-
goed gedaan @FC-Eddie_NL
-
En hoeveel punten heb ik?
-
@estorilazi_nl 4 punten, je had de uitslag tussen Wade en van Barneveld goed(3 punten) en je had van Gerwen die gewonnen heeft goed, maar de uitslag was niet goed(1 punt)
-
Maar hoe heet ik dan?
-
@estorilazi_nl said in Darten:
Maar hoe heet ik dan?
Excuses voor mijn fout!
Laten we Lorenzo op de derde plaats vervangen voor Jelle. Geen idee hoe ik überhaupt op de naam Lorenzo ben gekomen.
-
@dasfenêtre_nl said in Darten:
Laten we Lorenzo op de derde plaats vervangen voor Jelle. Geen idee hoe ik überhaupt op de naam Lorenzo ben gekomen.
we vergeven je.
-
Tijdens de Players Championship 2 van gisteren zijn vier(!) negendarters gegooid. Dat is op zijn zachts gezegd bijzonder!
-
-
Dat kon Glen Durrant zeker gebruiken na een matig resultaat bij PC1, @EstorilAzi_NL.
Voor Barney begin ik nu al te vrezen. Tijdens zowel PC1 als PC2 kwam hij niet goed voor de dag, inhoudende dat hij nauwelijks progressie gemaakt heeft op de ProTour Order of Merit. Ik geloof dat hij aankomend weekend niet zal spelen tijdens PC3 en PC4. Op deze manier wordt kwalificatie voor enkele TV-toernooien een zeer lastige opdracht.