rugnummers
-
Eeen vraagje, waarom is er voor gekozen om de rugnummers toe te delen van links naar recht?
Een voorbeeld; de linksback heeft nummer 2 en de rechtsback heeft nummer 5, dit was in de oude versie anders om en in het echte voetbal heeft de rechtback nummer 2 en de linksback nummer 5, ik vind dit wel een beetje verwarrend.
-
Logischerwijs tel je van links naar rechts zo ook trapsgewijs, hoe jij het wilt lijkt mij de Chinese strategie?
-
Heb jarenlang zelf als rechtsback gespeeld, en had altijd rugnummer 2, dus geen Chinese speelstijl hoor.
Heb het net nog ff gegoogled, en de rechtsback heeft rugnummer 2, dus daar staat voor mij geen twijfel meer over.
Dus wie weet waarom dit bij OSM niet zo is?
-
Hier een paar voorbeelden van rechtsbacks met rugnummer 2 van dit seizoen (2017-18)
Bart Nieuwkoop (Feyenoord) rechtsback rugnummer 2
Hidde ter Avest (FC Twente) rechtsback rugnummer 2
Todd Kane (FC Groningen) rechtsback rugnummer 2
Tim Breukers (Heracles) rechtsback rugnummer 2 -
In de realiteit spelen de spelers zo, maar osm is geen realiteit.
En daar gelden andere regels en volgordes voor, dat heet fantasie.
Messi, Ronaldo, Neymar, etc. Kun je ook kopen bij een 2e klasser of lager dat maakt osm zo leuk -
Ja, zo kun je wel doorgaan:
Maar mijn vraag was, waarom dit veranderd is bij OSM?
-
Denk dat het door de nieuwe updates komt
-
This post is deleted! -
@fc-twentee_nl Je hebt helemaal gelijk. Het liefste zouden we willen dat de nummers andersom lopen (normale nummering in Nederland). Is helaas wel erg veel werk. Liefste zouden we natuurlijk willen dat managers zelf hun nummering kunnen instellen (omdat de systemen per land ook sterk verschillen). Zo'n mooi systeem als Pastoor bij Sparta hanteert bijvoorbeeld.
-
Ik zie de meerwaarde er niet van in binnen osm maar dat zal wel aan mij liggen
-
@peter-osm-master_nl Zal een beetje een rugnummerfetisjdingetje zijn
-
Aangezien dit verder wel duidelijk is kan dit topic gesloten worden.