Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Beetje jammer dat weer iedereen DS3 heeft, valt dat nog naar een wat lagere DS om te zetten met terugwerkende kracht?
-
Uitnodigingen voor competitie 4 zijn verstuurd.
Succes allemaal
-
Alle uitnodigingen voor competitie 2 zijn verstuurd.
Succes!
-
Uitnodigingen voor competitie 5 zijn verstuurd.
-
Ben blij met de evenwichtige teams in ieder geval. Succes allemaal!
-
Uitnodigingen voor competitie 7 zijn ook al verstuurd door @maricja_NL
-
@vinnievuik_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Beetje jammer dat weer iedereen DS3 heeft, valt dat nog naar een wat lagere DS om te zetten met terugwerkende kracht?
-
Kut teams, de 451/4231 spam zal wel weer gaan komen.
Invites voor mijn comp zijn eruit, succes!
-
Ik vind het ook jammer van de teams, vond het wel leuk dat het niet evenwichtig was.
-
@memphis-united_nl Ik zie veel verschillende meningen over de teams, misschien volgende keer een polletje?
-
Begint al lekker
-
@harry-poon Dit gaat niet over de samenstelling van de teams, enkel over de doelstellingen. En volgens mij is iedereen het daar wel over eens
Maar is het überhaupt technisch mogelijk om deze met terugwerkende kracht nog lager (bijv. DS6) te zetten? -
En dit is een bug neem ik aan? Of kan je MP-totaal tegenwoordig ook negatief zijn? -
@harry-poon Van mij mag je. Ik vond de linies uit balans ook wel wat hebben. Je werd gedwongen wat te verzinnen, vond ik wel leuk. Eerste keer dat ik een 334 aan de praat had gekregen.
-
@memphis-united_nl Dat zou zeker niet moeten. Is het op je app ook het geval?
-
@harry-poon ja is ook op de app
-
@memphis-united_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@harry-poon Dit gaat niet over de samenstelling van de teams, enkel over de doelstellingen. En volgens mij is iedereen het daar wel over eens
Maar is het überhaupt technisch mogelijk om deze met terugwerkende kracht nog lager (bijv. DS6) te zetten?Maar @Harry-Poon, kan dit? Alle teams DS5 of DS6 zorgt er wel voor dat niet meteen na een stuk of 4 wedstrijden 9 van de 12 managers met een beroerde moraal zitten.
-
@vinnievuik_nl Zou theoretisch wel kunnen voor de volgende keer. Is natuurlijk zo omdat er maar 3 doorgaan.
-
ik speel van de 1e 6 wedstrijden er 4 uit, ben qua moraal nu al kansloos
-
Ik heb even screenshots gemaakt van de negatieve managerpunten en zal er een bugmelding van maken :thumbsup_tone1: