Account varanderen
-
Re: Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
Ik had perongelijk de OSM app verwijderd. Na dat ik hem opnieuw had gedownload, had ik opeens een ander account waar ik op ingelogd was. Iemand die mij hier bij kan helpen?
-
@albino2309_nl Het kan zijn dat je met Facebook bent verbonden via de app, als dit zo is ga naar instellingen dan staat er rechtsonder facebook verbonden, hier klik je op en dan kun je hem loskoppelen.
-
@peter-osm-master_nl
Ja klopt, maar als ik dit doe blijft hezelfde account er staan -
@albino2309_nl dan moet je even zien met welke facebook je telefoon connectie maakt, en anders geen facebook gebruiken maar je account naam invullen, dat is ook nog een mogelijkheid
-
Heb je toevallig ook een account op OSM World en staat de taal van je telefoon op Engels? Dan log je in op je World account. In dit geval zal je even de taal van je telefoon moeten aanpassen naar het Nederlands en de OSM app weer verwijderen en opnieuw installeren. Dan kan je weer op je NL account inloggen.
In het geval het account waarop je via de app wordt ingelogd een oud account is dat je niet meer gebruikt, zal je even een mailtje moeten sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com en je situatie via die weg uitleggen. Vermeld dan ook de managernamen van beide accounts. Daar kan je dan verder geholpen worden.
Gelieve graag OSM gerelateerde vragen op het Hulp forum te plaatsen.