Hoe werkt de scout
-
Vraagje 1 hoe werkt de Scout?
Over 4 uur komt me scout terug van het zoeken, wanneer gaat de bedenktijd in om deze speler aan te schaffen? Gaat dat pas in nadat je online ben gekomen en je op je scout heb gedrukt? Of gaat de tijd direct in na terugkomst van de scout (zonder dat ik daar dus zelf dus voor online hoef te zijn of een handeling voor hoef te verrichten?
Vraag 2 hoe werkt de scout
Stel ik koop een speler niet binnen verkregen deadline gaat deze dam automatisch naar de transferlijst in mijn competitie?
Groet Dave
-
Vraag 1: Wanneer je op de scout klikt en bekijkt wat hij heeft,dan pas gaat je 6 uur deadline lopen.
Vraag 2: Als je een speler niet koopt verdwijnt hij weer, je scout heeft een speciaal aanbod voor jou en voor niemand anders. Als de deadline verloopt komen de spelers dus niet op de transferlijst.
Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord,
Met Vriendelijke Groet frituurpannekes -
Bedankt voor je reactie.
Weet u miss een lijst te vinden van alle beschikbare spelers in het spel? Ik weet dat we niet meer doel gericht kunnen zoeken maar zou het toch interessant vinden om te zien.
Gr dave
-
@daveensharona_nl said in Hoe werkt de scout:
Bedankt voor je reactie.
dus stel je hebt net niet genoeg geld, dan zou je ook kunnen wachten tot volgende speelronde en dan pas op scout klikken en die 6 uurs deadline activeren?
Weet u miss een lijst te vinden van alle beschikbare spelers in het spel? Ik weet dat we niet meer doel gericht kunnen zoeken maar zou het toch interessant vinden om te zien.
Gr dave
-
Je kan het competitieoverzicht bekijken voor alle competities die in OSM te spelen zijn. Klik vervolgens op een team binnen een land en je ziet het basisteam. Dit is de enige manier om te zien welke spelers er allemaal in OSM te vinden zijn. Let daarbij wel op dat alleen de spelers, die in de hoogste divisie van elk land spelen, te scouten zijn.
http://www.onlinesoccermanager.nl/LeagueTypes
Wanneer de scout terug is met de spelers hoef je inderdaad niet meteen op de scout te klikken. Je kan zolang wachten als je zelf wilt. Echter bestaat dan wel de mogelijkheid dat alle spelers binnen de criteria die jij had opgegeven al weggehaald zijn door andere managers in je competitie. Dan zou de scout terugkomen met spelers die mindere ratings hebben dan dat jij had opgegeven.
-
Ja daar ben ik van op de hoogte maar helaas geeft de landenlijst niet specifiek aan hoe goed iemand is in aanval/verdediging maar alleen een gemiddelde kwaliteit. Zelfs de leeftijd staat er niet meer bij vroeger was dat een stuk duidelijker in landenlijst of scoutlijst. Maar hartstikke bedankt voor de info
-
Oh, ik zie het al. Je kijkt via je mobiele website. Als je het via een PC/laptop bekijkt zie je wel de ratings voor aanval en verdediging. En ook tevens de leeftijd.
Nu dit allemaal verder duidelijk is en er geen nieuwe vragen gesteld zijn, zal ik dit topic sluiten.