Via mail account bevestigen lukt niet
-
Ik kan zoals meerdere mijn account niet bevestigen via mail en dus geen transfers verrichten en dus zou ik dit onder competitievervalsing kunnen scharen.
1 waarom moet mijn account bevestigd worden als in mijn profiel mijn mailadres staat met een vinkje
2 is er een mogelijkheid tot compensatie voor mislopen van transfers en eventueel punten in de competitie? -
Heb je recentelijk je e-mailadres aangepast via je profiel? Zo ja, dan moet die eerst weer definitief bevestigd worden via de bevestigingslink.
Zo niet, dan heb ik geen idee waarom je je account moet bevestigen als er al een e-mailadres gekoppeld is. Zitten helaas behoorlijk wat problemen in het activeren van accounts. Ik heb ook geen idee of compensatie mogelijk zal zijn.Je kan het beste even een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Leg je situatie uit en vermeld je managernaam. De Support Staff kan je hopelijk verder helpen.
-
Bedankt voor de reactie. Ga ik doen.
-
@billy-van-den-sanchez_nl Ik ga er van uit dat de Support Staff je verder helpt met je probleem. Hier op het forum kunnen wij helaas verder niks voor je doen.