• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Via mail account bevestigen lukt niet

Hulp
    3
    4
    1015
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • BiLLy van den Sanchez_NL
      BiLLy van den Sanchez_NL Dutch Users last edited by

Ik kan zoals meerdere mijn account niet bevestigen via mail en dus geen transfers verrichten en dus zou ik dit onder competitievervalsing kunnen scharen.
      1 waarom moet mijn account bevestigd worden als in mijn profiel mijn mailadres staat met een vinkje
      2 is er een mogelijkheid tot compensatie voor mislopen van transfers en eventueel punten in de competitie?

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @BiLLy van den Sanchez_NL last edited by FC Eddie_NL

@billy-van-den-sanchez_nl

Heb je recentelijk je e-mailadres aangepast via je profiel? Zo ja, dan moet die eerst weer definitief bevestigd worden via de bevestigingslink.
        Zo niet, dan heb ik geen idee waarom je je account moet bevestigen als er al een e-mailadres gekoppeld is. Zitten helaas behoorlijk wat problemen in het activeren van accounts. Ik heb ook geen idee of compensatie mogelijk zal zijn.

Je kan het beste even een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Leg je situatie uit en vermeld je managernaam. De Support Staff kan je hopelijk verder helpen.

BiLLy van den Sanchez_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • BiLLy van den Sanchez_NL
          BiLLy van den Sanchez_NL Dutch Users @FC Eddie_NL last edited by BiLLy van den Sanchez_NL

@fc-eddie_nl

Bedankt voor de reactie. Ga ik doen.

TheTransporter_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • TheTransporter_NL
            TheTransporter_NL @BiLLy van den Sanchez_NL last edited by

@billy-van-den-sanchez_nl Ik ga er van uit dat de Support Staff je verder helpt met je probleem. Hier op het forum kunnen wij helaas verder niks voor je doen.

"Als je de eerste goal scoort, win je de wedstrijd." - Johan Cruijff

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post