Punten
-
Hallo iedereen. Een vraagje. Ik heb enkele dagen een seizoen beeindigd met de competitie nostalgische beker a. Met ploeg african all stars. Ik heb de beker gewonnen en heb 3795punten behaald. Nu staat dit nog altijd niet bij mijn klassementspunten en wereldoverheersing. Is dit normaal of niet. Punten voor klassement moeten er toch bijkomen ofniet. Dit is al enkele dagen geleden beeindigd. Bedankt!
-
Elk clubslot heeft een eigen ranking. Jij hebt deze competitie gespeeld op je clubslot 2, dus die managerpunten worden dan ook toegevoegd op je clubslot 2.
Managerpunten dalen na verloop van tijd in waarde voor je ranking. Het gaat als volgt:
- Managerpunten die tot 180 dagen geleden behaald zijn, tellen voor 100% mee voor je ranking.
- Managerpunten die tussen de 180 dagen en 700 dagen geleden behaald zijn, zullen - in gradaties - steeds minder gaan meetellen voor je ranking, totdat ze uiteindelijk nog maar voor 1% meetellen.
- Managerpunten die langer dan 700 dagen geleden zijn behaald, tellen voor 1% mee in de ranking.
Wat betreft de wereldoverheersing: Alleen de hoogste divisie van de normale competitie landen (zoals Nederland, Zuid-Afrika en Australië) tellen mee voor de wereldoverheersing. De competitie die jij hebt gedaan is een speciale nostalgische competitie. Die tellen dus niet mee voor wereldoverheersing.
Zo duidelijk?
-
@fc-eddie_nl dus de punten in de ranglijst is alleen clubslot 1 dan. Ik begrijp het niet zo goed. Dat was clubslot 2 ja met die ploeg. Is dat een aparte ranglijst dan clubslot 2.
-
This post is deleted! -
Er is één algemene ranglijst, en elk clubslot komt in die ranglijst voor. Echter, op je profiel wordt alleen de ranking weergegeven van het clubslot waarop je de meeste managerpunten hebt staan. Voor jou is dat op dit moment je clubslot 4. Zolang je de meeste managerpunten hebt op dat clubslot, gaat je ranking die op je profiel vermeld staat, niet omhoog als je managerpunten behaald hebt op een van de andere 3 clubslots.
Jouw huidige ranking die op je profiel vermeld staat (133.348ste), is dus een weerspiegeling van het aantal managerpunten dat je op je slot 4 hebt staan (7.074)
Mocht je op een gegeven moment de meeste managerpunten op bijvoorbeeld je clubslot 2 krijgen, dan wordt dat clubslot getoond als ranking op je profiel.
-
@fc-eddie_nl waar kan ik dan zien hoeveel punten ik heb op welk clubslot. Bedankt voor de uitleg
-
Kan alleen via de website. Wanneer je bent ingelogd, klik je rechtsboven op je managernaam. Vervolgens klik je op Profiel. Dan krijg je dit scherm te zien:
In het onderste vlak zie je al je statistieken van de vier clubslots