Vriend toevoegen geeft fout
-
Goedenmiddag, ik probeer een vriend toe te voegen aan een competitie, maar nu geeft die als ik hem uit wil nodigen aan de competitie aan "fout" . Wat moet ik nu doen?
-
Heb je al geprobeerd om bijvoorbeeld de cache en cookies te verwijderen? Indien dat niet lukt kan de manager die jij probeert uit te nodigen, zelf proberen om een aanvraag voor de competitie te doen. Als jij het competitienummer aan die persoon doorgeeft, kan die persoon vervolgens op een leeg clubslot klikken en via de zoekfunctie het competitienummer invullen.
Het competitienummer kan je vinden door naar je profiel te gaan (Klik rechtsboven op je managernaam en dan vervolgens profiel). Klik vervolgens op 'Mijn Slots' en klik daar op het slot waarin je die manager wilt uitnodigen. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
Als die manager ook een foutmelding krijgt bij het aanvragen van toegang voor je competitie, dan mag je het melden als een bug door het template in te vullen. Inclusief een screenshot van de foutmelding. Het template vindt je in onderstaand topic:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt
-
Geen reactie verder, dus zal wel gelukt zijn.