• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Moderatorschap

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
3 Posts 2 Posters 433 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • studfuta5_NLS Offline
    studfuta5_NLS Offline
    studfuta5_NL
    wrote on last edited by

Ik heb een vraagje over moderatorschap, zoals ik het nu begrepen heb is het nu dat je enkel effectief moderator kan wezen als je de competitie gemaakt hebt?
    Is de regel van de gebruiker met de meeste ervaring na PSK dan afgeschrapt? Aangezien deze nu naar BC veranderd zijn zou ik het logischer vinden dat de persoon met de meeste ervaring de moderatorschap kan claimen (tenzij iemand deze opgericht heeft).

Ik heb reeds 8 jaar speelervaring op OSM maar ben sinds twee dagen terug actief via 3.0.

Mvg

Samy'

1 Reply Last reply
    0
  • studfuta5_NLS Offline
    studfuta5_NLS Offline
    studfuta5_NL
    wrote on last edited by

Een bijkomende vraag, en als je een competitie gemaakt hebt. Moet je dan ook weer de BC inzetten als je een nieuw seizoen wilt starten?

Samy'

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to studfuta5_NL on last edited by FC Eddie_NL

@studfuta5_nl

Het moderatorschap is niet meer over te nemen van een ander óf over te dragen aan een ander. Als je dus een eigen competitie aanmaakt, blijf jij altijd de moderator van de competitie. Als je ontslag zou nemen terwijl jij de moderator van de competitie bent, dan is er daarna dus geen moderator meer. Aan het eind van het seizoen wordt de competitie dan automatisch verwijderd.

Wanneer je je eigen competitie hebt aangemaakt kan je er voor kiezen om je competitie te verlengen. Hiervoor zal je ook weer wat Bosscoins moeten betalen. Echter, is dit wel een aanzienlijk stuk goedkoper dan een nieuwe competitie aanmaken.

Aanmaken = 20 bc per team
    Verlengen = 6 bc per team

In Engeland zou een competitie aanmaken dus 400 bc kosten, terwijl het verlengen van je competitie dan slechts 120 bc zou kosten.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular