Moderatorschap
-
Ik heb een vraagje over moderatorschap, zoals ik het nu begrepen heb is het nu dat je enkel effectief moderator kan wezen als je de competitie gemaakt hebt?
Is de regel van de gebruiker met de meeste ervaring na PSK dan afgeschrapt? Aangezien deze nu naar BC veranderd zijn zou ik het logischer vinden dat de persoon met de meeste ervaring de moderatorschap kan claimen (tenzij iemand deze opgericht heeft).Ik heb reeds 8 jaar speelervaring op OSM maar ben sinds twee dagen terug actief via 3.0.
Mvg
-
Een bijkomende vraag, en als je een competitie gemaakt hebt. Moet je dan ook weer de BC inzetten als je een nieuw seizoen wilt starten?
-
Het moderatorschap is niet meer over te nemen van een ander óf over te dragen aan een ander. Als je dus een eigen competitie aanmaakt, blijf jij altijd de moderator van de competitie. Als je ontslag zou nemen terwijl jij de moderator van de competitie bent, dan is er daarna dus geen moderator meer. Aan het eind van het seizoen wordt de competitie dan automatisch verwijderd.
Wanneer je je eigen competitie hebt aangemaakt kan je er voor kiezen om je competitie te verlengen. Hiervoor zal je ook weer wat Bosscoins moeten betalen. Echter, is dit wel een aanzienlijk stuk goedkoper dan een nieuwe competitie aanmaken.
Aanmaken = 20 bc per team
Verlengen = 6 bc per teamIn Engeland zou een competitie aanmaken dus 400 bc kosten, terwijl het verlengen van je competitie dan slechts 120 bc zou kosten.