WIDM 2018
-
Denk jij dat ze na die fout met Klaas, dat de laatste letter van vijf woorden op Claes ofzoiets eindigde, dat ze nog een keer zo'n domme fout maken? Denk het niet. Dit is allemaal te duidelijk.
-
@scheeftand_nl Het is niet te hopen, maar niets is wat het lijkt
-
@vertrigo_nl said in WIDM 2018:
@scheeftand_nl Het is niet te hopen, maar niets is wat het lijkt
Nee precies dus dit is niet wat het lijkt.
-
Lekker weinig echte BN'ers weer, jammer.
-
Voor WIDM-begrippen zijn deze juist zeer bekend, maar jij bent een hipster zonder tv dan is iedereen onbekend
-
@suiz-luárez_nl
Onzin, vroeger kende ik ongeveer de helft of meer terwijl ik toen ook niet echt van het tv kijken was. -
@suiz-luárez_nl said in WIDM 2018:
Voor WIDM-begrippen zijn deze juist zeer bekend, maar jij bent een hipster zonder tv dan is iedereen onbekend
Ik heb ook geen tv...
-
@bringdaruckus_nl said in WIDM 2018:
Ik heb ook geen tv...
Ik heb wel een tv maar kijk praktisch niets. Af en toe voetbal wat dan eigenlijk pay-per-view is
-
Live sport zonder tv kijken is kut, dan krijg je zo'n LQ streampje op 30 fps (als ie dat al haalt). En af en toe zijn er nog wel interessante programma's die ik terugkijk, kijk zelden integraal tv meer (behalve dus bij sport). Via tv-kastje terugkijken vind ik chiller dan rtlxl enzo
-
@timeenennaam_nl said in WIDM 2018:
Lekker weinig echte BN'ers weer, jammer.
Ron, Simone en Jan. De rest ken ik niet.
-
Live sport zonder tv kijken is kut, dan krijg je zo'n LQ streampje op 30 fps (als ie dat al haalt). En af en toe zijn er nog wel interessante programma's die ik terugkijk, kijk zelden integraal tv meer (behalve dus bij sport). Via tv-kastje terugkijken vind ik chiller dan rtlxl enzo
We dwalen alweer lekker vroeg af van het onderwerp.
-
Ja ik overdrijf ook, ik kijk nog wel wat. Zonder met Lubach en 3 op Reis eigenlijk wel standaard
-
Voor amerikaanse sporten kan je toch meestal niet op tv kijken
-
@kagchelland_nl said in WIDM 2018:
Ja ik overdrijf ook, ik kijk nog wel wat. Zonder met Lubach en 3 op Reis eigenlijk wel standaard
Ik ook behalve afgelopen zondag want toen zat ik IN DE ZIGGO DOME BIJ QUEENS OF THE STONE AGE!!!
-
@suiz-luárez_nl
Vind sport kijken eigenlijk wel prima met zo'n stream. Kijk dan verder nog VI live, maar verder de rest gewoon terugkijken. -
@suiz-luárez_nl
Vind sport kijken eigenlijk wel prima met zo'n stream. Kijk dan verder nog VI live, maar verder de rest gewoon terugkijken.En ga je Wie is de Mol? wel live kijken? Je weet als je dat gaat terugkijken dan gaat het ongelofelijk moeilijk worden om niet te weten wie er uit is.
-
@scheeftand_nl Jij hebt jarenlang dit forum bevuild met je bullshit
-
@scheeftand_nl Jij hebt jarenlang dit forum bevuild met je bullshit
Ja en?
-
@scheeftand_nl
Op de WIDM site kun je gewoon de aflevering terugkijken zonder dat ze spoilen wie eruit ligt. -
@scheeftand_nl
Op de WIDM site kun je gewoon de aflevering terugkijken zonder dat ze spoilen wie eruit ligt.Ja weet ik hoor, Timmeh. Maar dan heb je het over terugkijken op dezelfde avond ofzo? Ik bedoel als je er langer dan één dag mee wacht. Iedereen heeft het de volgende dag over Wie is de Mol?.