WIDM 2018
-
In de woordzoeker van vorige week staat letterlijk in "stine is de mol"
-
@frituurpannekes_nl
Waar?
-
D11-> A8 -> B8 -> B1
VOnd het alleen wat vergezocht, want alle namen staan er zo ongeveer in en B10 -> B1 is het zinnetje 'wie is de mol' toevallig loopt hier de naam van STine door.
Dat gezegd hebbende is ze nog steeds mijn hoofdverdachte....
-
maar lijkt me ook te obvious
-
Net dat knikje maakt het minder geloofwaardig
-
@dominicm_nl als je kijkt is het vaak gebeurd dat ze te opzichtige dingen hebben laten zien, denk dat dit ook weer zo eentje was (de spelmakers hadden trouwens ook nog toevoegingen er bij gezet) zoals dat stine stine en mol doorstreepte enzo
-
Het blijft toch altijd wonderlijk hoe je zo'n opmerking kunt interpreteren.
-
@frituurpannekes_nl Ja klopt, maar hoop dat ze toch hebben geleerd van het debacle van 2016 (hint richting Klaas). Wat mij betreft kappen ze helemaal met die hints trouwens
-
Zelf verdenk ik Stine en Olcay. Stine vanwege het feit dat ze vaak gewoon erg mysterieus is en verder niet echt nadrukkelijk in beeld is. En Olcay omdat ze gewoon een aantal zeer aparte fratsen heeft uitgehaald en anderen vaak op het verkeerde been probeert te zetten.
Ik hoop dat Jan het programma wint, maar ik verwacht dat vrijwel niemand op hem zit en dit hem uiteindelijk de kop zal gaan kosten. Er komen in elk geval nog een paar spannende uitzendingen aan!
-
Ik geef het op jongens, ze hebben dit jaar echt goed in mekaar gedraaid. Mis alleen nog de lasergame opdracht?
-
Zou het briljant vinden als het Jan is, maar denk Simone
-
Ruben...
Zat echt op Stine en Olcay, maar nu STine eruit is ziet het er toch anders uit... -
Ja Stine eruit hoe is het mogelijk?
Wat een verschrikkelijk lompe kandidaat is het dan geweest zeg.Ja ik hoop al de hele tijd dat Jan wint, maar lach mn ballen uit mn broek als Jan de mol is, echt chapeau.
Maar ben bang dat het Simone is..al gun ik die die eer niet..Ruben overigens ook niet...
Ideale mol/winnaar (willekeurige volgorde) Olcay/Jan.
-
Stine was echt een dramatisch lompe kandidaat. Veel lomper ga je ze niet vinden..
-
zit vanaf begin al goed, Ruben is gewoon de mol
-
Nou volgens de app zat je aflevering 2 toch echt op Bella en Stine , heb je 3&4 niet ingezet.
Had je aflevering 1 wel Ruben als 1 vd 2 kandidaten, en erna pas weer vanaf aflevering 6..Als ShoarmaDude het slim speelt, wint hij zelfs nog als hij alles gaat spreiden ..Door echt vanaf het begin al vol voor Simone te gaan..
-
@l-r-van-kessel_nl ben 2 keer te laat geweest met inzetten Idd. maar toen zat ik al op Ruben
-
Zul je zien dat Simone de mol is.
Hoorde vandaag een geweldige hint, maar wil het niet spoilen.... -
-