Is dit het werk van een cheater?
-
Vandaag is in mijn competitie een manager erbij gekomen.
Hij, zij of deze persoon (voor de gender-neutrale kijkers) heeft Twente gekozenNu heeft deze manager in minder dan 20 minuten 8 spelers gekocht.
Nu lijkt dit niet zo gek, maar wel als je je bedenkt dat A: Twente voorheen nog geen enkele speler verkocht had, en B: De laagste prijs 8 miljoen was, het bedrag wat een club na ongeveer 5 dagen (waarvan 4 voorbereidingsdagen) maximaal kan hebbenNu ga ik nog niemand rapporteren, aangezien ik niemand onterecht een cheater wil noemen.
Daarom is mij vraag: Is dit hier het werk van iemand die cheat, ja of nee?
Bijgevoegd een screenshot voor visueel bewijsmateriaal
-
Cheatgevallen worden nooit via een openbaar kanaal (dit forum valt daar onder) behandeld of over gediscussieerd. Vandaar dat ik je screenshot hebt verwijderd.
Als jij het idee hebt dat iemand in je competitie cheat, dan kan je die manager aangeven via het systeem. De Support Staff zal dan beoordelen of er actie moet worden ondernomen of niet. De betreffende manager zal het pas te weten komen als hij/zij daadwerkelijk een schorsing of lock heeft gekregen (die persoon kan dan niet meer OSM spelen). Als er geen actie ondernomen hoeft te worden, komt de betreffende manager dat dus ook niet te weten.