ranking niet geupdate
-
In mijn profiel staat bij hoogste rank behaald vierduizend zoveel, terwijl ik vorig seizoen daar al onder zat en nu in de top 2000 sta, mijn record is niet bijgewerkt. (Dit kan ik zien bij teofeeen en dan top 100 trofee, daar staat de hoogste behaalde rank die niet bijgewerkt word...)
alvast bedankt voor de hulp -
bij die achievement (top 100) in de app kan je zien wat de hoogst behaalde ranking is maar bij mij klopt dat totaal niet meer sinds 3 maanden (ik sta op die moment minimaal 2000 plekken hoger dan het 'record'), ook het winnen van de beker 10 keer heb ik al lang behaald maar de achievement is nog niet behaald? ik hoop dat het nu duidelijker is en er wel een reactie komt
-
@bob-xd_nl Achievement van beker is pas gaan tellen van het instellen van de achievements. Gezien het feit dat je in 2013 ook wel wat bekers hebt gepakt, heb je er nog geen 10 sinds de invoering.
Op de website kan ik via je profiel geen voortgang zien van de top100 achievement, kan ik je niet verder mee helpen
-
https://photos.app.goo.gl/nCjgGeijuKcbdQXU2
het is me gelukt een screenshot te maken van allebei -
@vertrigo_nl bedankt voor de reactie, van de beker is mij nu duidelijk, van de top 100 ranking blijf ik gek vinden, aangezien dit voorheen netjes werd bijgewerkt na elk seizoen..
-
Als er volgens jou iets niet klopt met de ranking in de top100 achievement, dan mag je het template invullen die je in het sticky topic Voordat je een bug meldt kan vinden. Voeg ook screenshots toe van de verkeerde ranking in de top100 achievement en je huidige ranking.
Via de app maak je een screenshot en vervolgens exporteer je die naar je PC. Daarna kan je die screenshot uploaden via het uploadtooltje van OSM (Upload afbeelding) of via een externe uploadsite (bijvoorbeeld Lightshot of Imgur).
-
Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.