geen coins ontvangen
-
Hallo,
zojuist als ongeslagen kampioen de competitie beeindigd.
Kreeg te zien dat ik 200 prestatie coins zou krijgen plus over de 100 wegens het beahalde kampioenschap.
bij het claimen kreeg ik te zien dat er iets fout was gegaan..geen coins ontvangen.:S -
nb...net even opnieuw ingelogd...de competitie punten (124) kon ik nu wel claimen, echter de cupfighter achievement van 200 nog niet.
-
De Cupfighter achievement heb je al binnen volgens je profiel. Is hierbij je probleem opgelost of doel je op de Superman (blijf de hele competitie ongeslagen) achievement? Om de Superman achievement te unlocken moet je ongeslagen zijn in zowel de competitie als de beker. In het geval je dit gelukt is met PSV, dan hebben we fullscreen screenshots (je managernaam dient zichtbaar te zijn) nodig van zowel het gegeven dat je ongeslagen kampioen bent geworden, de beker hebt gewonnen en van de achievements pagina, waarbij het duidelijk is dat je die achievement nog niet hebt.
Zonder deze screenshots kunnen we niets voor je doen.
-
Dan zal het inderdaad de superman zijn..hij verdween zo snel dat ik het amper zag, laat staan fatsoenlijk kon lezen.
Ik heb van de stand, de bekerwedstrijden en m`n achievement pagina een printscreen gemaakt...hoe kan ik die hier aan jou tonen? -
Hallo,
Ik heb meer dan 2000 spelers beter gemaakt via training. De daaraan verbonden 200 coins krijg ik niet in bezit wegens foutmelding.
-
De gemaakte screenshots kan je hier posten door in een nieuw bericht op 'Upload afbeelding' te klikken. Dit is het een na rechtse icoontje van de tien die je boven het tekstveld ziet staan. En andere mogelijkheid is om de screenshots te uploaden via een externe site zoals Lightshot of Imgur.
-
Post hier even een fullscreen screenshot (je managernaam dient zichtbaar te zijn) van de achievements pagina waarbij het dus duidelijk is dat je de Trainingsbeest achievement niet hebt ontvangen. Dan kan ik het doorgeven.
-
-
Thanks voor de screenshots! Ik heb het doorgegeven aan Gamebasics. Hopelijk kunnen ze de achievement handmatig voor je unlocken en de Bosscoins die daarvoor staan aan je account toevoegen.
-
graag gedaan. jij bedankt voor de moeite.
-
Oke..log ik net in..zie ik de superman achievement in beeld komen..claim Uw 200 punten..ik claim en jawel...direct weer de mededeling dat er iets fout is gegaan en of ik het maar weer op dit forum wilde melde.
Bij deze dus wederom de melding dat het niet is gelukt met het bijschrijven van de 200 puntennb..de achievement is ook nog steeds gesloten
-
and again (derde x)
-
Jouw probleem is helaas nog niet opgelost. Deze zal waarschijnlijk wat lastiger zijn dan de overige cases, omdat de achievement bij jou nog niet voltooid is. Wanneer ik meer weet of wanneer het gefixt is, laat ik het je weten.
-
Inmiddels is je probleem opgelost. Waarschijnlijk kan je nu de achievement opnieuw claimen. Zo niet, dan heeft Gamebasics de Bosscoins al aan je account toegevoegd.
-
het is opgelost. Thanks o
-
Top! Alsjeblieft.