Naamverandering
-
Kan een crew hun naam nog veranderen? Zo ja, hoe?
-
Wij (Gio's Tribute) en Azzuri zijn namelijk gefuseerd, maar het moet dan een nieuwe naam krijgen. Die optie vind ik op het moment niet...?
-
Om de één of andere vage reden kan ik ook geen 'crewcompetitie' aanvinken. Kan er eentje aanmaken, maar dat is niet de bedoeling.
-
@alfonzso_nl192 Zal OSM handmatig doen. Ik had dit ook toen ik een nieuwe crewcomp moest aanmaken.
-
En wat ivm de naamsverandering?
-
Het is niet mogelijk om zelf de crewnaam te veranderen en dit zal ook niet geïmplementeerd gaan worden. Echter kan Gamebasics wel de naam handmatig aanpassen. Tenminste, zolang het interne crewforum geen roet in het eten gaat gooien.
Gamebasics zal dus elk verzoek onder de loep nemen of het mogelijk gaat zijn om de naam van de crew te veranderen.
In jullie geval: Zo te zien gaat iedereen van Gio's Tribute naar Azzurri. Welke naam zouden jullie nu willen hebben voor jullie crew? Let er op dat het een naam is die A: Niet tegen de OSM regels in gaat en B: nog niet in gebruik is.
-
Als je al je naam van je eigen crew al niet meer kan veranderen... Belachelijk.
-
Je mag je eigen crewnaam al niet meer aanpassen... vroeger kon dat nog.
Waarom is dat eruit gehaald geweest en waarom zou het nu dan bv. meer problemen geven dan vroeger?Ik vraag me af naar waar OSM nog wil gaan met die updates... Voer dan gewoon geen updates uit, want er word gewoon weg niet geluisterd naar de klanten. Per update gaat het nog meer achteruit. Ik snap ook niet dat men het daar bij Game Basics zelf niet inzien.. precies de Belgische regering...
-
Wat een prutswerk weer @gamebasics
-
Ondertussen is het aangepast. Maar het is en blijft wel jammer en beetje dom dat iets dat vroeger wél kon. Nu niet meer kan.... Waarom kon dit vroeger dan wel?
-
@alfonzso_nl192 Het geld blijft toch wel binnenstromen. Dus wat dat betreft boeit het ze toch niet.