[iP] Foutieve trainingstijden
-
Managernaam: Vertrigo
Clubslot: Slot 4
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 25-01-2018 18:30 / 26-01-2018 01:30
Team: Eastern
Competitienummer: 851672
Server: Diego
Screenshot(s):
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Rond 18:30 training afgerond op telefoon (iOS app). Toen geen nieuwe spelers op training gestuurd, op het werk pas gedaan in mijn pauze om 19:30. Nu net thuis zie ik het bovenstaande. Twee spelers trainen 1 uur korter dan 2 anderen. Zou al toeval zijn gezien de tijd (vrijwel exact een uur). Hiernaast betekent dat ook dat ik mijn spits David Neres al om 18:30 op training zou moeten hebben gestuurd. In de andere screen is hij te zien als man van de wedstrijd en hij is niet ingevallen. Hij heeft dus gewoon gespeeld.
Overige opmerkingen: Ik had zelf uitgerekend dat mijn scout om 2 uur (over een kwartier) terug zou moeten zijn. Tot mijn verbazing is dat nu om 3 uur. Kan wellicht een foutje zijn, maar misschien staat het met elkaar in verband.Browser: Chrome
Merk + type toestel: iPhone 6 (iOS 11.0.2)
App Versie: 4.2.13
Zal eens kijken of ik de training zodadelijk ook kan afronden als de timers op 0 staan.
-
Hmm vreemd, als ik nu kijk naar mijn scout (was tevens clubslot 3 in plaats van 4), klopt dat nu wel. Training op clubslot 4 so far nog als beschreven.
-
Nieuwe scout die ik uitstuur doet er 15 uur over. Dit is normaal gesproken toch altijd 16?
-
Heb de training van de twee spelers net kunnen afronden. Nieuwe spelers trainen is wel weer 8 uur.
Op clubslot 3 zit er ook een verschil van een uur tussen de aanvaller die traint en de keeper.
-
Is bij iedereen denk ik.
Op mijn S3 stopt training om 13:15 terwijl op mijn S2 dit om 14:16 is terwijl ze samen zijn ingesteld.
Zit ook keeper op 13:15 en de rest op 14:15.
-
We hadden inderdaad wat problemen met het synchroniseren van de tijdstippen. Dit zou vanaf nu niet meer voor moeten komen, thanks voor het melden!
-
Wat is dit dan?
Heb de andere twee net afgerond, deze gaan blijkbaar nog een uur door........... -
@de-boterbloemen_nl Dat komt omdat die bug tijdens je training plaatsvond. Vanaf nu gaan alle trainingen goed.
-
@de-boterbloemen_nl ik heb het zelfde maat... Ik dacht even ben ik nou gek... Ik kreeg ook een app melding halfuur/45 minuten dat Van Bergen klaar was met trainen maar hij is nu pas 10 minuten geleden klaar... Ik heb nu op ELK slot dat mensen extra door trainen wtf....
-
-
-
@harry-poon zie mijn screens het is nog flink aan de gang.........
-
@glennevire_nl
Dit komt dus door die problemen met de synchronisatie zoals Luuk ook al aangaf tegen Vertrigo en De Boterbloemen. Die bug heeft een aantal van jouw trainende spelers geraakt. Kijk ook naar de screenshot van Vertrigo. 2 spelers bij hem moesten nog 57 minuten en 2 spelers nog 1 uur en 57 minuten. Bij jou is dat dus ook het geval op alle 4 je slots.
Als het goed is zouden nieuwe trainingen geen problemen meer moeten geven.
-
@fc-eddie_nl oke bedankt. Maar ik wacht nog even langer met nieuwe trainingen omdat de wedstrijden al over 2 uurtjes zijn
-
Ziet er naar uit dat alles weer werkt zoals het moet werken
-
Goed om te horen. Nu de problemen opgelost zijn, kan dit topic gesloten worden.