Moderator Tools werkt niet, refresht en slaat instelling niet op.
-
Managernaam: Koffieleutje
Clubslot: Slot 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Dinsdag 30 januari, 17:00, maar al eerder en vaker geprobeerd.
Team: Real Madrid
Competitienummer: 4274760
Server: Thierry
Screenshot(s):Welk apparaat: PC browser
Browser: Chrome, Safari & Firefox op Apple Macbook.Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Wanner ik de competitie openbaar probeer te maken dmv de knop, lukt dit niet. Wanneer ik op de knop druk refresht de pagina en word ik omgeleid naar /career/, wanneer ik weer de competitie aanklik is de competitie nog steeds niet openbaar. Ik heb er expres voor gezorgd dat ik geen tools heb gebruikt, en niets heb uitgevinkt bij het aanmaken vd competite zodat ik deze openbaar kon maken, maar nu lukt het niet.Overige opmerkingen:
Niet alleen openbaar maken, ook de naam wijzigen lukt niet. Doet precies hetzelfde als hierboven omschreven. -
Heb je al geprobeerd om de cookies en cache te verwijderen?
-
@FC-Eddie_NL Jep, al geprobeerd. Intussen ook geprobeerd op een Windows computer met lege cache. Werkte ook niet. Via de IOS app krijg ik zelfs de melding: "Oeps, Request Failed: forbidden (403)".
-
Thanks. Dan zal ik je melding doorgeven aan Gamebasics.
-
Ik heb helaas precies hetzelfde probleem!
-
@fc-eddie_nl wat kan hier aan gedaan worden? ook krijg ik geen 10 coins voor het openen van een eigen competitie?
-
@wesleyverweij_nl
Als jij ook dezelfde melding krijgt, heb je ook al geprobeerd de caches en cookies te verwijderen? Mocht dat niet helpen, dan zal er weer een melding naar GB gaan.Met betrekking tot het niet ontvangen van de coins bij je eigen competitie, neem ik aan dat je op de achievement doelt. Ik zie dat je de competitie pas aangemaakt hebt, wellicht komen de bc's nog. Heb je wel op de button geklikt? Of krijg je een foutmelding bij het incasseren van de bc's? Ik hoor graag wat meer info, dan kunnen we je beter te hulp schieten.
-
@maricja_nl Ja, heb helaas al van alles geprobeerd. Ik kan ook geen mensen accepteren dan krijg ik een foutmelding, volgens mij een 404. Ja idd over de achievement, ik heb idd al op de button geklikt maar daar staat helaas niets, foutmelding krijg ik niet binnen.
-
@wesleyverweij_nl said in Moderator Tools werkt niet, refresht en slaat instelling niet op.:
@fc-eddie_nl wat kan hier aan gedaan worden? ook krijg ik geen 10 coins voor het openen van een eigen competitie?
Post hier even een screenshot van je achievementspagina, waarbij het duidelijk is dat deze achievement nog niet ontgrendeld is. Zorg dat je managernaam in de screenshot zichtbaar is. Dan kunnen we dit doorgeven aan Gamebasics en kunnen zij de achievement handmatig voor je activeren.
Wat betreft je andere probleem: Deze bug is bekend bij Gamebasics. Het is nu dus aan de developers om deze bug te fixen. Tot die tijd kunnen we niets anders doen dan afwachten.
-
Helaas heb ik ook moeite om mensen uit te nodigen voor m'n competitie... Meeste kan ik gewoon uitnodigen maar sommige krijgen of geen melding binnen, of krijgen een foutmelding als ze een club kiezen waardoor ze alsnog de competitie niet in kunnen...
-
@fc-eddie_nl hier de schermopname
-
Heb je probleem met Oprichter achievement doorgegeven.
Laat die managers, die jou uitnodiging niet kunnen accepteren, zelf een aanvraag doen voor deelname aan je competitie. Dit kan je doen door hun je competitienummer door te geven. Het nummer van je competitie is 5223868. Misschien dat ze via die weg wel kunnen deelnemen aan je competitie.
Mocht je de uitnodigingen via de iOS app hebben gedaan, dan zullen deze managers een aparte inlognaam hebben. In het verleden waren inlognaam en managernaam 2 aparte velden bij het aanmaken van een account en kunnen deze van elkaar verschillen. Op de iOS app is er op dit moment een bug, waardoor managers met een andere inlognaam dan managernaam niet uitgenodigd kunnen worden. Deze zal je dan via de website moeten uitnodigen.
-
@fc-eddie_nl ze hebben ook zelf een uitnodiging gestuurd maar ik kan helemaal niks accepteren, dat krijg ik een foutmelding en dan schiet die terug naar de homepagina. Dit is via de telefoon en via de laptop zo.. Heb ze ook al via de laptop uitgenodigd en dan doet die het bij sommige wel en sommige niet, het is heel vreemd allemaal.
-
Iemand die me kan helpen?
-
Zou je de managernamen willen doorgeven van diegene die een foutmelding krijgen? Dan kunnen we dit doorgeven aan Gamebasics.
-
@fc-eddie_nl de meeste is het nu wel gelukt na een aantal keer en via de browser. Alleen managernaam: bjwesterink lukt het maar niet. Achievement is overigens ook binnen! Mensen accepteren lukt nog niet krijg ik error 404 en naam veranderen van de competitie sluit die af naar de homepagina.
-
@fc-eddie_nl Het is allemaal gelukt, thanks voor de service!
-
Alsjeblieft.
-
@koffieleutje_nl @Wesleyverweij_NL
Het probleem met het niet open kunnen zetten van je competitie of het veranderen van de naam, zou nu opgelost moeten zijn. Dit moeten jullie weer kunnen veranderen nu.
-
@fc-eddie_nl Klopt alles doet het! Dankje, btw Harit speler van Schalke 04 speelt nog onder de Franse vlag, hij komt al een tijdje uit voor Marokko!