moderator opties
-
als ik me volgende seizoen in stel ik doe de gevanceerde instelling doe dan competitie open voor iedereen staan me insteling dan zoals ik ze veranderd hebben of weer terug zoals het stond?
-
heb snel antwoord nodig kan ik me competitie gaan instellen voor volgend seizoen
-
@kevinraar_nl
Graag een klein beetje geduld hebben, want we zijn namelijk niet 24 uur per dag online om mensen hier te helpen.Als je geavanceerde tools uitzet dan zal je competitie een privé-competitie worden en kun je hem dus niet (meer) openzetten voor andere managers. In dat geval zul je dus managers moeten inviten om andere managers in je competitie te krijgen. De managers die nu al in je competitie meespelen kunnen overigens wel direct een team kiezen zonder eerst opnieuw te moeten worden toegelaten door jou.
Indien je geen geavanceerde tools uitzet dan kun je bij het verlengen aangeven of je hem besloten of open wil hebben. Als je competitie eenmaal is verlengd dan kun je dit (open/besloten) nog op elk moment aanpassen.
Is het zo duidelijk voor je?
-
This post is deleted!
-
als ik naar moderator opsie gaan naar de gevanceeerde insteling en ik zet dingen uit die aanstaan zet daarna de competitie op open staan die dingen dan aan of uit?
-
@kevinraar_nl
Als je dingen uitzet (zoals trainingskampen) voor het volgende seizoen dan staan die opties uitgeschakeld en kun je hierna niet meer je competitie openzetten. -
Geen reactie meer, dus hier kan een slotje op.
Dank je Sil