Transfer bug
-
Het valt mij op dat er sinds gistermiddag geen transfers meer zijn geweest.
De laatste was rond 15 uur daarna geen enkele meer.
Dat is op ieder slot het geval.
Is dit bekend bij jullie? -
Tot mijn schrik werd ik vanmorgen wakker en zag ik dat ik ook niks verkocht had terwijl ik op al mijn slots wel een aantal spelers te koop had staan..
-
Hier ook last van.. Heb ook het idee dat het weer verkeerd gaat met tijden (mogelijke oorzaak?). Training afgerond, wil ik afronden. Foutmelding, pagina herladen.. Moet tie opeens weer 20 seconden.
In pm's ook.. Ja, ik was snel met reageren, maar ik had het niet verstuurd voordat ik de zijne had ontvangen.
-
Hier net wel weer wat verkocht. Berichten staan nog altijd in die rare volgorde.
-
Vanaf 09:00 uur zijn er in mijn competities weer spelers verkocht, dus ik denk dat er 's nachts problemen zijn geweest. Ik ga er vanuit dat deze nu opgelost zijn.
@Vertrigo_NL Was de training net afgelopen? Misschien dat de training eigenlijk nog 20 seconden nodig had. In ieder geval nog niet iets waar we ons nu zorgen om moeten maken. En wat betreft de PM's: Misschien dat de cookies en cache verwijderden, de PM's weer in de juiste volgorde zet. Zo niet, houd het dan even in de gaten of dit vaker gebeurd. Tenminste, ik neem aan dat dit alleen voor die 2 PM's in je screenshot niet klopt?
-
@fc-eddie_nl Yes, klopt van die pm's ja.
Ziet er voor nu weer uit dat het verder allemaal klopt
Zal het in de gaten houden. Thnx!
-
Oké, mooi. Dan denk ik dat de training een eenmalige glitch was.
-
Nu alle problemen zijn opgelost, zal ik dit topic sluiten.