• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Competitie verwijderen

Hulp
    2
    2
    749
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • YouTube_NL
      YouTube_NL last edited by

Ik wil graag dat mijn competitie op mijn hoofdaccount wordt verwijderd om de volgende reden:

• Bij het aanmaken van de competitie, waarbij je minimaal 1 geavanceerde tool uit zet, komt er NIET in beeld dat het vervolgens niet mogelijk is om de competitie nog open te zetten.

Doordat ik 1 geavanceerde optie heb uitgezet, ben ik nu verplicht om in een dichte competitie te spelen terwijl dit nergens werd aangegeven. Vervolgens komt een stafflid doodleuk vertellen dat ik ontslag kan nemen om dit op te lossen, of om de hele competitielijst af te gaan om half OSM uit te nodigen om mijn competitie te joinen. Dit grapje kostte 300 BC.

Mijn vraag is dus of een stafflid de competitie wilt verwijderen en of het anders mogelijk is om mijn betaling (BC) te terug te draaien.

GREECE

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @YouTube_NL last edited by

@youtube_nl

Dit is helaas niet mogelijk. Het probleem is dat als jij nu gecompenseerd wordt, dat voor GB het einde zoek is. Iedereen die even een verkeerde instelling maakt, zal dan willen vragen om compensatie of verwijdering van/uit competitie. Alleen wanneer er sprake is van een bug, zal dit gedaan worden.

Als je niet zelf managers wilt gaan zoeken, kan je altijd nog je competitie adverteren op het competitie zoeken topic op OSM: Het Spel. Wie weet komen er zo nog een paar aanmeldingen binnen.

Of misschien heb je nog wat vrienden, klasgenoten, collega's of crewgenoten die nog een slot vrij hebben?

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post