Paar vragen over crew
-
Is er een mogelijkheid om mensen te kicken uit de crew competitie? Nieuwe competitie aanmaken?
Hoe nodig ik iemand uit voor de crew competitie? Is dat uitnodigen via profiel naast ontvriendt?
En hoe kan het als je iemand kicked uit de crew die gelijk weer kan joinen? Joinen nu veranderd naar "op aanvraag".
En hoe kan ik mensen blocken in chat? Crew leden die gekicked zijn bijvoorbeeld en niet zo netjes gedragen. -
@marcos-pantanos_nl said in Paar vragen over crew:
Is er een mogelijkheid om mensen te kicken uit de crew competitie? Nieuwe competitie aanmaken?
Voor de crewcompetitie gelden dezelfde regels als alle andere competities. Je kan dus pas iemand kicken als diegene minimaal 72 uur niet meer heeft ingelogd. Als er managers inzitten die niet in je crew zitten en die je niet meer in je crewcompetitie wilt hebben, dan zijn er twee mogelijkheden. De eerste is netjes aan die manager(s) vragen of zij geen team meer willen kiezen. De tweede optie is om de competitie te laten beëindigen en een nieuwe op te starten.
Let hierbij op dat managers die al eens aan je competitie hebben deelgenomen, automatisch toegang hebben tot je competitie, als je die verlengd. Zij blijven toegang hebben totdat zij deelnemen aan een andere competitie óf dat jij de competitie beëindigd en weer een nieuwe opstart.
Hoe nodig ik iemand uit voor de crew competitie? Is dat uitnodigen via profiel naast ontvriendt?
Kan inderdaad via die weg. Een andere optie is je crewcompetitie via de crewpagina aanmaken. Elk crewlid heeft dan automatisch toegang tot de crewcompetitie.
En hoe kan het als je iemand kicked uit de crew die gelijk weer kan joinen? Joinen nu veranderd naar "op aanvraag".
Als je je crew op 'open' hebt staan, kan iedereen zonder aanvraag joinen. Dit geldt dus ook voor managers die jij uit je crew kickt. Om dit te vermijden zal je inderdaad je crew op 'invite only' moeten zetten.
En hoe kan ik mensen blocken in chat? Crew leden die gekicked zijn bijvoorbeeld en niet zo netjes gedragen.
Is denk ik niet mogelijk. De crewchat is alleen toegankelijk voor de leden van de crew. Als iemand zich niet zo netjes gedraagt in de chat, dan kan je die manager daar op aanspreken. Indien die persoon door blijft gaan, zou je er voor kunnen kiezen om die persoon uit je crew te kicken.
-
Bedankt voor je reactie, nog 1 vraagje:
En chat van "vrienden"? Als iemand niet zulke nette berichten naar je stuurt of gewoon lastig valt? -
Bij de gewone chat is het op dit moment niet mogelijk om iemand te blocken. Gamebasics is echter van plan om het huidige chatsysteem te veranderen. Dat moet hetzelfde systeem gaan worden als de nieuwe crewchat. Dan gaat het wel mogelijk zijn om iemand te blocken. Wanneer dit gaat gebeuren, weet ik helaas niet.
Mocht je nu problemen hebben met een andere manager en je ondervindt daar last van, dan kan je het beste een/meerdere screenshot(s) maken van je conversatie en een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Leg de situatie uit en stuur de screenshot(s) mee. Vermeld tevens je managernaam in de mail. De Support Staff kan dit dan verder afhandelen.
-
OK, bedankt.
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic.