Release Crews
-
@memphis-united_nl Daar heb je gelijk in. Het is ook een lastige kwestie, aan de ene kant wil je Crews juist voor veel meer mensen interessant maken door het zo basic mogelijk op te zetten. Aan de andere kant wil je fanatieke spelers faciliteren. En dan kom je ergens tussenin uit.
-
@harry-poon said in Release Crews:
@memphis-united_nl Dat valt reuze mee gelukkig. Er is maar een heel klein % spelers wat daadwerkelijk Boss Coins aanschaft. Daarnaast kan je met teamwork een heel eind komen in een battle, tegen welke tegenstander dan ook.
Behalve de betere spelers, op topniveau word er wel degelijk bc aangeschaft. En daar kan geen enkel teamwork tegen op.
Weer een typisch iets voor gb om dit niet meer mogelijk te maken -
@harry-poon Nou dit noem ik niet bepaald tussenin..
Ik vind het overigens ook jammer dat het niet mogelijk is om zelf een tegenstander uit te zoeken. In plaats daarvan word je automatisch aan een andere crew gekoppeld via een matchingsysteem. Misschien is het een idee om naast het matchingsysteem de optie toe te voegen om zelf een bepaalde crew uit te dagen, en dat je dan ook geavanceerde competitie-instellingen overeen kunt komen met die betreffende crew? Ik zie veel potentie in deze update, maar op deze manier hebben de echt actieve crews er eigenlijk helemaal niets aan.
-
@memphis-united_nl Goed punt. Uiteindelijk is dit de basisversie en kunnen we altijd uitbreiden met bijv beperkte advanced tools of specifieke crews uitdagen. We willen echter ook een ranking bouwen (en dan is uitdagen weer minder interessant), daarnaast is het moeilijker matchmaken als je verschillende advanced tools hebt aangepast (minder dan 1% van de OSM competities heeft aangepaste tools).
-
Trouwens wanneer gaan ze de crews die pas gestart zijn en niet eens 6 leden hebben en hoge rank krijgen stopzetten? Sommigen staan top 50 en hoger... Slaat nergens op tegenover de crews die jaren gewerkt hebben om de top te bereiken. Terug naar minimum 6 leden of geen crew.
-
@furrax_nl said in Release Crews:
Trouwens wanneer gaan ze de crews die pas gestart zijn en niet eens 6 leden hebben en hoge rank krijgen stopzetten? Sommigen staan top 50 en hoger... Slaat nergens op tegenover de crews die jaren gewerkt hebben om de top te bereiken. Terug naar minimum 6 leden of geen crew.
Zie dus dit topic: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/28637/crews-3-0-ledenaantal
-
Zeer waarschijnlijk is de volgende update de nieuwe Ranking. Dan gaat het niet meer om managerpunten en is dit niet meer van toepassing.
-
@harry-poon waarom zou je het überhaupt samenvoegen?
-
@triple-444_nl Wat precies samenvoegen?
-
@harry-poon osm/world/Ned
-
@triple-444_nl Idealiter wil je dat alle mensen die OSM spelen, samen kunnen spelen. Daarnaast veroorzaak het bugs. Maar er zijn nog geen concrete plannen om hier mee aan de slag te gaan.
-
Sorry @FC-Eddie_NL had dit topic daarvoor niet herkent:
Leuk zo'n nieuwe crew update, maar blijkt weer dat er vooral aan verdient moet worden.
Belachelijk dat clubkascompensatie en timers afkopen aan staat.Nu komen dus uiteindelijk niet de beste crews naar boven, maar crews die het meeste spenderen.
Ik hoop dat dit met een simpele update aamgepast kan worden?@Harry-Poon dit kan toch niet de bedoeling zijn?
-
Crewupdate is geen toevoeging. Blijkbaar is de chat gekomen ipv het forum? Is het probleem niet verhelpen maar een andere naam geven. De crewwereld is kapot en dat zal ook zo blijven. Het hele spel is verneukt.
-
Ik vind de crewupdate in de huidige vorm echt een belediging en een slap in the face naar de huidige spelers. Al jarenlang proberen de fanatiekelingen op een zo eerlijk en competitief mogelijke manier tegen elkaar te battle-en en hier zijn door jarenlange expertise een aantal formats zoals de CC uitgekomen. Er is zelf een systeem bedacht om de doelstellingen eerlijker te maken, kijkend naar het verschil in teamwaarde.
Vervolgens word hier gewoon weer helemaal niks mee gedaan.
10 mans competities zijn niet populair onder de spelers. Dat heeft te maken met de korte duur van die competities. Dat maakt het teambouwen een stuk minder spannend en de competities in zijn algemeenheid minder leuk. Wat niet wegneemt dat die optie er niet moet zijn, lijkt me prima voor een goed georganiseerd crew-NK op knock-out basis, met bijbehorende vermelding op de site, 1x per jaar of iets dergelijks ... maar trainingskampen ( leveren de huidige competities niet genoeg op qua transfers ? ) en het afkopen van timers ... serieus ?
Wat verwachten jullie nou .. dat er nu opeens een hele grote groep van nieuwe crewmanagers opstaat die maar doodleuk in die nieuwe competities gaat spelen ? En dat allemaal omdat het nu via de app kan ? Ik heb dat sowieso nooit begrepen, zelfde verhaal als met het forum. Een ieder die dit spelletje wat actiever en serieuzer zal gaan spelen zal uiteindelijk zelf de weg wel vinden naar het forum en zich gaan verdiepen in het competitieve aspect van het spel, in contact komen met andere managers etc. Daar zijn al die app updates echt niet lijdend in.
En dan moet ik via het forum in een gesloten bericht ook nog eens lezen dat de huidige CC word stilgelegd met dit als alternatief.. Ik doe hier in de huidige vorm iig niet aan mee.
-
nou je ziet het we kunnen wel feedback geven maar uiteindelijk zijn de actieve spelers nog geen 1% van het totale spel wat het dus super onmogelijk maakt om ons hard te maken voor bepaalde dingen die ze doorvoeren.
Daarom hoop ik dat iedereen ipv te stoppen of bepaalde comps niet meer te spelen liever het wel gaat proberen en dat we dan met voorstellen komen in de hoop dat ze daar wel wat mee doen.
we weten allemaal dat het spel sinds 2.0 alleen bergafwaarts is gegaan, niemand die daar aan twijfelt. maar zoals je ziet spelen we toch nog fanatiek.
please laten we beetje spel plezier wat we hebben ook houden en als de organisatie geen CC meer wilt doen het zelf, uiteindelijk zoeken we elkaar toch wel weer op.
Ik heb zelf een veel beter voorstel, ik hoop oprecht dat het het NL gebeuren weggaat en we gewoon 1 grote community worden.
-
Eens met dat laatste, NL mag feitelijk stoppen en dan 1 grote worden met OSM World. NL apart is echt overbodig.
-
@alfonzso_nl192 Wil je me weg!?
-
@bjorn2321_nl Ik snap je punt heel goed. Deze update is vooral bedoeld om het aantal OSM'ers dat in een crew speelt drastisch te verhogen. In huidige competities (crews niet meegeteld) is minder dan een half procent van de competities met afwijkende instellingen. Daarom is de default dus met alles aan. Dit om de grote groep spelers dus in crews te krijgen om zo de top breder te krijgen en het ook competitiever te maken voor jullie. Als crews namelijk met speciale instellingen gaan spelen is de kans dat je een crew matcht die die instellingen ook heeft, weer veel kleiner. Dus als iedereen met de basisinstellingen speelt match je veel sneller (of uberhaupt).
Dat neemt allebei niet weg dat je idealiter ook een eerlijke competitie wilt houden. We houden er dus ook rekening mee om een 2e variant later te bouwen met een paar standaard instellingen uit. Dat houdt in: je hebt als crew 2 opties, een variant met alles normaal en een variant met wat speciale instellingen. Dit om de kans zo groot mogelijk te houden dat je in een battle gematcht kunt worden.
Het is dus lastig om zowel Crews veel groter te maken EN alle smet speciale instellingen te doen. Ik denk dat daar het grootste probleem zit, de verwachtingen van jullie waren anders. En dat is mijn fout, dat had ik beter moeten communiceren.
-
Dat van die 2e variant met een aantal tools uit lijkt me een prima alternatief.
Ik denk alleen wel dat jullie je echt verkijken op dat verhaal met 'minder dan 1 procent speelt met speciale instellingen' dus dan moet dat in de crewwereld ook maar zo. Ik speelde op mijn hoofdaccount ook altijd met alle instellingen aan, simpelweg omdat de gemiddelde tegenstander daar toch geen gebruik van maakt. Die weten niet beter joh. Het type manager dat op een gegeven moment een crew opricht, connecties met andere spelers maakt en zich wat meer in het spelletje gaat verdiepen, is een heel ander type speler.
-