Release Crews
-
Misschien eens een idee om te praten binnen Gamebasics om crews meer aandacht te geven ipv dingen bedenken waar niemand om gevraagd heeft. Eenmaal de handelswijze van dit spel die dood is.
-
@rubber890_nl Dat kan ik me voorstellen. Crews voor een groter publiek aantrekkelijk maken en het tegelijkertijd voor een kleine groep specifieker maken is inderdaad lastig samen te doen. Dat neemt niet weg dat we dit kunnen bijsturen als het een probleem blijkt te zijn. We zijn nu nog bezig om ook de Crew Ranking te maken. Dan gaan we zien of dit inderdaad een probleem gaan worden. Want ik ben het eens met je voorbeeld, maar dan moeten die rijke wielrenners er wel zijn en de doping zo inzetten dat ze winnen.
-
Stop nou eens met volledig misplaatste verband te leggen tussen
'crews voor een groter publiek aantrekkelijk te maken' en de huidige competitie instellingen. Dat heeft niks met elkaar te maken en dat heb ik in een vorige post ook al uitgelegd.Dat van die doping op een juiste manier inzetten .. ook weer nogmaals .. bekijk het spel vanuit het hoogste niveau. Daar is de kennis van tactieken en de kunde van het handelen bijna op het zelfde level. Daar geven dat soort afkoopacties dus altijd het voordeel. Dat je dan een keer kunt winnen van een noobcrew die een TK gebruikt dat boeit echt helemaal niemand. Het gaat om de top en daar werken dit soort afkoopacties niet. Oftwel, er is gewoon simpelweg geen basis voor een goede ranking op deze manier. Dat moet je als spel toch niet willen ?
Anyway, aan je reacties is inmiddels wel te zien dat je het of gewoon niet snapt, of dat je kosten wat kost de afkoopacties goed moet praten ook al heb je daar geen goede argumenten meer voor.
-
@harry-poon Natuurlijk zijn veel Boss Coins een garantie voor winst. Als twee gelijkwaardige crews elkaar treffen, en één crew besluit om tot het oneindige toe timers af te kopen en om in 60% van de wedstrijden een trainingskamp te beleggen, zal deze crew áltijd winnen als de andere crew dit niet doet. Dat je hier geen probleem in ziet (wilt zien), vind ik opmerkelijk. Uiteindelijk krijg je op deze manier namelijk een crewranking die gebaseerd is op pay-to-win, dat is een gegeven. Als dat jullie doel is: prima. Maar ik kan me voorstellen dat mensen er vroeg of laat op afknappen, door een totaal gebrek aan uitdaging en competitie.
Uiteindelijk berust deze discussie overigens op de misvatting dat jullie bij GB een competitie met aangepaste instellingen automatisch associëren met een competitie waar geen boss coins worden uitgegeven. Dat is echt een denkfout. Neem bijvoorbeeld de CrewCup. Hier staan alle pay-to-winopties uit, maar worden meer boss coins uitgegeven dan in (nagenoeg) welke andere competitie dan ook. Stel dat iedere manager 4 oefenwedstrijden per dag speelt en 1 speler per dag scout (zeer voorzichtige inschatting), dan zit je al aan bijna 1000 Boss Coins per manager per seizoen. Tel daarbij op dat deze managers een verwaarloosbare bc-beloning aan het einde van het seizoen uitgekeerd krijgen, en er blijft onder aan de streep een meer dan uitstekende opbrengst over voor GB.
Waarom richten jullie je niet gewoon op het beter onder de aandacht brengen van dit soort competities? Dit is (in tegenstelling tot het nieuwe battlesysteem) een bewezen concept en als je het goed onder de aandacht brengt een potentiele goudmijn.Misschien is het een idee als GB eens een team afvaardigt in de CrewCup, enkele managers van GB mee gaan spelen in crewcompetities of als jullie eens meedoen aan een battletoernooi op OSM World? Dan kunnen jullie zelf ervaren hoe erg er nu al met BC’s wordt gesmeten onder de fanatieke managers, en hoe problematisch het zou zijn als je alles maar zou kunnen afkopen. Ik bespeur hier namelijk vooral onkunde. Jullie hebben geen idee hoe dit spel op competitief niveau gespeeld wordt en dat maakt een inhoudelijke discussie met jou of andere mensen van GB eigenlijk compleet zinloos.
-
Elke tutorials over de gevechten?
-
@mikevanderhilst_nl Precies wat je zegt, 'bekijk het spel vanuit het hoogste niveau'. Die luxe hebben we niet, het moet juist voor iedereen interessant zijn. En ik snap je uitleg daarover, maar dat wil niet zeggen dat die 100% klopt. Wij hebben alle informatie van al onze spelers en weten hoe ze spelen. Daar moeten wij ons op baseren.
-
@memphis-united_nl Wij kunnen zien hoeveel Boss Coins er gebruikt worden in welke competitie dan ook. 'Tot het oneindige toe timers afkopen' is dan ook volstrekt geen sprake van.
Lijkt me zeker leuk om eens mee te spelen (heb ik in het verleden ook wel gedaan)! Maar dat neemt niet weg dat er juist bij GB heel veel gasten zitten die heel veel OSM spelen. En zo moet het ook zijn. We weten dus als geen ander hoe dat er aan toe gaat, we kiezen er alleen voor om crews nu breed op te zetten (zoals wij denken dat dat het beste is) en kijken hoe dat gaat.
Het is niet zo dat wij niet zien dat de Ranking eventueel een probleem kan worden. Het is zo dat wij de basis neer willen zetten en daarna gaan kijken welke problemen we gaan tackelen als die zich voordoen. En niet andersom.
-
'Tot het oneindige toe timers afkopen' is dan ook volstrekt geen sprake van.
No shit! je meent het. Natuurlijk niet. Maar dat proberen jullie dus wel te stimuleren met deze update. En dat gaat dus niet gebeuren. Simpelweg omdat je niet tegen elkaar kunt battle-en als er geen geldlimiet is. Laten wij nou eens over een tijdje rank 1 en 2 op de crewranking staan, en we battle-en tegen elkaar. Dan stop jij er wel een 5je in omdat het een belangrijke pot is. Knal ik er een tientje in. Jou crewgenoot 20 en mijn crewmaat weer 50. etc etc
Alsof je een wedstrijdje in de supermarkt doet wie de meeste producten in zijn kar kan krijgen ( maar wel zelf afrekenen ) dat is geen wedstrijd.Ook leuk om eens naar het hulp gedeelte te kijken op het forum.
Ik zie al steeds meer 'gemiddelde' gebruikers binnen druppelen die klagen over de afkoopmogelijkheden. Die groep waarvan jullie denken dat ze liever met timers spelen maar wat in de realiteit spelers zijn die gewoon in random competities spelen en geen last hebben van de afkoopmogelijkheden omdat in dat soort competities er toch niemand gebruik van maakt.
Die komen dus nu iets meer tegenstand tegen in de crews... en zie daar.... die klagen nog veel meer dan de die-hards. Wat ook logisch is want ik denk dat de gemidelde leeftijd daar een stuk jonger is en die hebben ook minder te besteden. -
@mikevanderhilst_nl Ik zeg het omdat het in een post daarvoor gesuggereerd werd.
Zeker, die klachten nemen we ook serieus. Het is aan ons om daar een oplossing voor te verzinnen als dat een probleem wordt (bijv. battle met bepaalde tools uit). Maar daar willen we eerst goed naar kijken voordat we zoiets groots gaan bouwen.
-
Oke man top. Wachten het even af dan. Thanks voor de reply.
-
Kan het niet allemaal terug gedraaid worden? En weer verder gaan met osm 2.0En begin met dat scout werk 3 spelers per x scouten mag wel weer terug naar 1 speler per x. Want nu heb je van die managers die enkel scouten om die weer door te verkopen.
-
Gewoon dit klotespel afschaffen!
-
Er verplicht niemand je om te blijven spelen Gianni.
-
@a-touch-of-magic_nl Gewoon om de tijd te doden. Vroeger was het veel beter.
-
Akkoord dat het vroeger misschien beter maar constant negatief zijn helpt dit spel ook niet vooruit.
Ik speel nog altijd met plezier in crewcup en speciale competities en wij hebben de laatste tijd voor onze crew ook een aantal mooie leden kunnen vinden die actief een bijdrage leveren op ons forum en whatsapp.
Er zijn nog altijd mooie dingen en daar focus ik mij liever op dan het negatieve.
-
Steven haalt mij de woorden uit de mond
-
Als je crew het kan uithouden, oke. Mijn crew is dood dus boeit het je minder. We hebben nog een Crewcup en crewcomp maar dat is alles. Die chat is een nutteloze update. Dus tjah...
-
Kan mij voorstellen dat het voor jullie crew nu te laat is.
Wij hadden altijd een vaste groep van 6 wat net genoeg was en nu zitten we zelfs met een voor ons mooie 10 man waarvan 9 actief meedoen.
-
De tijden van JR zijn voorbij. Het is wachten op de definitieve doodsteek.
-
@furrax_nl
Waarom recruit je geen spelers als je de crew zo graag wilt laten bestaan?