Crews 3.0 ledenaantal
-
Hoeveel leden zijn er vereist om als crew actief te mogen zijn? Of is dit nog steeds 6 :slight_smile:
-
@sjinne_4_ever_nl 1 is al voldoende
-
@fc-kuijf_nl Blijkbaar want je ziet tal van nieuwe crews die in top 25/50 staan met amper leden in. Slaat toch nergens op? Hopelijk doet OSM hier iets aan.
-
@furrax_nl dat hoop ik ook. Anders kan je het geen crew meer noemen.
-
En het ledenaantal van 24 iets verhogen....
-
Crews worden niet meer automatisch verwijderd, dus 1 persoon is voldoende om een actieve crew te hebben. Voor de ranking is het uiteindelijk de bedoeling dat er minimaal 5 leden in een crew moeten zitten. Crews met minder dan 5 leden worden dan niet in de ranking opgenomen.
-
@fc-eddie_nl Die staan er in hoor.
-
@de-boterbloemen_nl Snap niet wat je daaraan hebt maargoed, daar erger ik me niet aan. Ieder zijn ding.
-
@furrax_nl
Zoals Erwin al aangeeft, is er momenteel inderdaad nog geen minimum om in de ranglijst van crews te worden opgenomen, maar is het de bedoeling dat dit in de toekomst veranderd gaat worden. Dan dien je minstens 5 leden te hebben om in de ranglijst. Dat lijkt mij zelf ook een normaal minimumaantal voor een crew, aangezien je minstens 5 managers nodig om een battle te kunnen spelen. -
Oké, thx voor de reacties
-
Top, aangezien er verder geen vragen meer gesteld zijn, zal dit topic daarom gesloten worden.