Trainingskamp: Bug of bewust?
-
Ik speelde vandaag de bekerfinale met mijn club. Dus besloot ik een trainingskamp te gebruiken, aangezien mijn tegenstander een besloten training hield (9 op 10 keer dus wil zeggen dat die persoon zelf een trainingskamp gebruikt).
Nu zie ik na de match naast het resultaat dat hij dus effectief ook een trainingskamp heeft gebruikt. Nu vroeg ik mij af als iemand een besloten training plande, of het dan ook logisch is om het na de match alsnog weer te geven? Of is dit een bug?
Indien dit geen bug is, waarom wordt dit gedaan? Het geeft toch naar mijn gevoel een deel van de onvoorspelbaarheid van een andere manager prijs.
-
Het is geen bug. Als jouw tegenstander geen besloten training doet, krijg jij een melding op je telefoon dat-ie op trainingskamp is gegaan. Nu moet jij bij de spion bekijken of-ie een besloten training doet en dan zelf nog gokken of daar een trainingskamp achter zit.
-
@brikan555_nl Dat is juist mijn punt. Hij had een besloten training gedaan voor de match werd gesimuleerd. Dat zag ik toen ik deze ochtend bij de spion keek.
Na de simulatie kwam er dus alsnog op dat hij een trainingskamp had gedaan. Iets wat voor mij niet logisch lijkt om te tonen als die manager daarvoor eerst een besloten training deed.
-
@luis-rio-garcia_nl Dat klopt, dat is bij iedereen het geval. Een besloten training zorgt er voor dat je voor de wedstrijd niet kan zien of de ander een trainingskamp gebruikt. Dit maakt het voor jou dan lastig om te kiezen, ga ik ook een trainingskamp inzetten of denk je dat de tegenstander alleen een besloten training doet.
Dat je dan na de wedstrijd kan zien of er een trainingskamp is ingezet is vrij logisch. Het is geen besloten wedstrijd en er is dus ontdekt dat de tegenstander op trainingskamp is geweest. Het zal dus altijd op het 'wedstrijdformulier' komen te staan wanneer er voor die wedstrijd een trainingskamp is ingezet, ondanks de besloten training.
-
Zie bovenstaande reactie. Daarnaast geeft dit nou ook weer niet zo heel veel info prijs. Wie zegt namelijk dat diezelfde manager de volgende keer ook een trainingskamp inzet, nadat er een besloten training is ingezet? Verder kan je alleen van je eigen wedstrijden zien of de tegenstander een trainingskamp heeft ingezet en niet van alle andere wedstrijden. Je weet dus nooit hoeveel trainingskampen een manager nog over heeft.
Het is in ieder geval geen bug.