hulp
-
ja ik ga even fototje maken en plaats ik m hier
-
@fc-eddie_nl dit krijg ik steeds pff !
-
dat krijg ik dus steeds als ik inlog op me pc
-
Het verwijderen van de cookies en cache van je browser zal denk ik je probleem oplossen. In je screenshot zie ik dat je met OSM versie 3.51.26 speelt, terwijl ik versie 3.51.28 heb.
-
@fc-eddie_nl daar kan ik niks aan doen ik weet ook niet hoe dat komt want op me mobiel is ie wel gwn goed en kreeg vandaag update daarvan ik snap niet wrm browser dat niet heeft
-
Dat heb ik ook bij world daar komt steeds een bericht claim je 50 bcs dan druk je erop krijg je een error je hebt het al geclaimd, daarna krijg je dat scherm maar als je dan op club drukt ga je naar het hoofdscherm, het is een beetje extra klikken maar het werkt wel succes
-
Om de meest recente versie te gebruiken zal je de cookies en cache van de browser moeten verwijderen. De oorzaak van dit soort foutmeldingen ligt 9 van de 10 keer bij de gebruiker zelf (jij dus). Onder de instellingen van je browser vind je ergens de mogelijkheid om de browsergeschiedenis te verwijderen.
Mocht je er niet uitkomen, vermeld dan even welke browser je gebruikt via de PC.
-
@peter-osm-master_nl said in hulp:
Dat heb ik ook bij world daar komt steeds een bericht claim je 50 bcs dan druk je erop krijg je een error je hebt het al geclaimd, daarna krijg je dat scherm maar als je dan op club drukt ga je naar het hoofdscherm, het is een beetje extra klikken maar het werkt wel succes
Die 50 bc is van de tutorial als ik me niet vergis. Heb je onlangs een account aangemaakt op World? Dit is wel een bugje, dus dat kan je het beste met je world account melden op het Engelse Support forum met een screenshot erbij van die foutmelding. Daar kunnen ze je dan verder helpen.
-
@fc-eddie_nl ik heb cookies en cache verwijdert wat je zei maar het probleem blijft zich vervolgen
-
Even voor de zekerheid: als je op Home klikt, kom je dan wel op de carrière pagina uit of blijft de foutmelding dan ook komen? Ik kreeg gisteren deze foutmelding ook een paar keer, maar door op Home te klikken kwam ik weer bij mijn team uit.
Als de foutmelding blijft komen, dan hebben we helaas een nieuwe screenshot nodig, want deze is namelijk niet full-screen. Om dit te kunnen melden moet zowel de url (webadres) als de datum/tijd zichtbaar zijn. Dan kunnen we zien of de link die je gebruikt correct is en kan Gamebasics in de error logs kijken wat er fout gaat. Dat is nu dus niet mogelijk.
-
This post is deleted!
-
als ik home klikt dan blijft de fout melding ook komen ik heb even nieuwe screenshot gemaakt
-
Heb het voor je gemeld bij Gamebasics. Nu even afwachten of er echt iets mis is met je account of dat het probleem ergens bij jou lokaal ligt.
-
Gamebasics kan geen oorzaak vinden voor die foutmelding. Je krijgt de foutmelding nog steeds neem ik aan?
-
Geen reactie meer, dus ik ga er vanuit dat de foutmelding verdwenen is.