Iphone meldingen
-
Gewoon even 2 vragen aangaande of we hier in de toekomst iets op kunnen verzinnen het gaat heel veel Iphone gebruikers veel plezier leveren.
Het is al vervelend genoeg natuurlijk dat je als Iphone gebruiker geen appcloner kan installeren en telkens via instellingen moet switchen van NL naar World en andersom.
1. Is het voor GB mogelijk om alsjeblieft een app te maken voor de NL versie en eentje voor de world versie zodat je niet steeds hoeft te switchen?
2. Ik krijg alleen maar van 1 van de 2 meldingen als ik iets verkoop, ik zou graag als ik iets verkoop op world ook meldingen willen ontvangen, met vraag 1 zou je dit oplossen en anders is het mogelijk om dus van beide meldingen te kunnen ontvangen ondanks maar 1 app?
Zou GB hier is naar kunnen kijken want ik word af en toe helemaal gek van dat switchen en ik speel de beste league's die OSM en OFM te bieden hebben en ik kan dus soms naast de pot pissen met transfers omdat ik meldingen mis of moet switchen elke keer.
Alvast bedankt
-
@dave-jansen_nl
Zowel op OSM als op OFM spelen via de app werkt inderdaad niet helemaal lekker door het switchen. Ik zal deze vragen voorleggen aan GB, maar ik kan je voor 99,99% garanderen dat ze nummertje 1 never nooit niet gaan doen. Dit kost extra werk en extra geld. Daarnaast hopen ze uiteindelijk NL en World samen te kunnen gaan voegen tot één geheel. Ondanks dat dit nu niet op de planning staat, kan ik het me niet voorstellen dat GB voor misschien een paar jaartjes een derde en een vierde (als de iPhone gebruikers hun zin zouden krijgen, dan willen de Android spelers ook 2 aparte apps hebben) app gaat maken.
-
@fc-eddie_nl said in Iphone meldingen:
@dave-jansen_nl
Zowel op OSM als op OFM spelen via de app werkt inderdaad niet helemaal lekker door het switchen. Ik zal deze vragen voorleggen aan GB, maar ik kan je voor 99,99% garanderen dat ze nummertje 1 never nooit niet gaan doen. Dit kost extra werk en extra geld. Daarnaast hopen ze uiteindelijk NL en World samen te kunnen gaan voegen tot één geheel. Ondanks dat dit nu niet op de planning staat, kan ik het me niet voorstellen dat GB voor misschien een paar jaartjes een derde en een vierde (als de iPhone gebruikers hun zin zouden krijgen, dan willen de Android spelers ook 2 aparte apps hebben) app gaat maken.
Thanks Eddie, Android heeft wel 2 apps dus die hebben dat probleem niet het gaat echt alleen om de Iphone dus daarom hebben de Iphone gebruikers een achterstand wat dat betreft en in de fanatiekere comps is dat wel funest, vandaar mijn vraag.
maar ik hoor het wel wat ze ervan zeggen man, thanks in ieder geval.
-
@dave-jansen_nl
Android 2 apps? Meen je dat? Is mij nooit opgevallen in ieder geval. Ik kreeg altijd te verstaan dat je in de Android app alleen kon switchen door bij het inlogscherm te switchen tussen de 2 vlaggetjes.
-
@dave-jansen_nl
Android 2 apps? Meen je dat? Is mij nooit opgevallen in ieder geval. Ik kreeg altijd te verstaan dat je in de Android app alleen kon switchen door bij het inlogscherm te switchen tussen de 2 vlaggetjes.
ja het heet appcloner die cloned dan een app, er zijn niet vanuit OSM 2 versies ofzo hoor. maar deze truuk passen alle android gebruikers toe en anders doen ze dat nu na het lezen van dit bericht
-
@fc-eddie_nl Vroeger werkte dat bij mij. Nu al jaren niet meer. Ook niet meer nodig.
Gaan ze echt World & NL samensmelten? -
@dave-jansen_nl said in Iphone meldingen:
@dave-jansen_nl
ja het heet appcloner die cloned dan een app, er zijn niet vanuit OSM 2 versies ofzo hoor. maar deze truuk passen alle android gebruikers toe en anders doen ze dat nu na het lezen van dit bericht
Ah oké, Ben niet bekend met de hele app wereld, haha. Nou ja, antwoord op 1 zal wel hetzelfde blijven gok ik.
-
Deze suggesties zullen waarschijnlijk nooit het levenslicht zien. Topic gesloten.