Melding android samsung
-
Hoi,
Ik zag een paar dagen terug een post van iemand die geen melding kreeg, ik heb precies hetzelfde
Alleen is me nog niet helemaal duidelijk welke melding je met wifi wel of niet krijgt.
Ik krijg wel de melding dat de wedstrijd is gesimuleerd of dat de oefenwedstrijden zijn gereset
Krijg wel de melding dat een speler verkocht is, alhoewel ik niet van alle spelers in verschillende competities een melding krijg
Maar als iemand op een speler van mij biedt, zie ik daar geen melding van, ook geen melding van een trainingskamp, zelfs zonder besloten training.
Wel zie ik de meldingen van afgeronde trainingen of voltooide upgrades van het stadion
Osm versie 3.3.01.2
Android 8.0.0
Samsung exp. Versie 9.0 -
Even de app verwijderen en weer opnieuw installeren. Daarna zou je die notificaties weer moeten ontvangen.
-
Voor zover lijkt het te werken, ik krijg nu meldingen van verkochte spelers, afgeronde verbouwingen/trainingen en gespeelde wedstrijden. Trainingskampen heb ik nog niet gehad dus even afwachten
-
Een melding van een trainingskamp krijg je uiteraard alleen als de tegenstander geen besloten training heeft ingezet vóórdat de trainingskamp is ingesteld. In het geval de tegenstander eerst een besloten training heeft ingesteld, dan ontvang je geen melding van de ingezette trainingskamp.
Aangezien je de overige meldingen weer krijgt, ga ik er vanuit dat je de melding van een ingezette trainingskamp ook krijgt. Dus bij deze sluit ik je topic.