WK 2018 toto+competitie
-
@furrax_nl Of het komt dat je een deel van de toto niet hebt ingevuld...
-
@frituurpannekes_nl Ik heb het over mijn prestatie in de competitie.
-
Komt er nog weer eens een tussenstand?
-
@likeaboss010_nl Nog 4 wedstrijdjes te gaan dan komen de eindstanden ook al
-
Door privé omstandigheden lukt het niet om nog een tussenstand te maken, de eindstand zal ik wel nog maken.
-
Het WK is afgelopen en daarbij ook de competitie. Als organisator wil ik alle deelnemers bedanken die het tot het eind hebben volgehouden. Special Thanks naar @peter-osm-master_NL , als medemoderator, jurylid en de rest van alle hulp die hij aangeboden heeft. Ook Special Thanks naar @EstorilAzi_NL , voor het optreden als onafhankelijk jurylid en de verdere hulp die hij geboden heeft.
Het is mooi om te zien dat het spannend is gebleven tot aan het einde en dat het wk net zoals in het echt vele verassingen heeft opgeleverd. Zelf heb ik dankzij deze competitie het wk met meer plezier beleefd en hoop dat de rest van het deelnemersveld ook genoten heeft van deze competitie
De einduitslag zal ik later vandaag posten, vanwege dat ik nog de laatste informatie mis.
Maar om alvast enkele statistieken te posten
Meeste TOTO punten
- Medard Sonneville - 54 punten
- Frituurpannekes - 53 punten
- Wooper - 47 punten
In totaal hebben 5 deelnemers de juiste wereldkampioen voorspeld:
- Medard Sonneville
- RCJDR
- Wooper
- CenkTosunn
- Frituurpannekes
Niemand heeft Harry Kane voorspeld als topscorer
Meeste Competitiepunten:
- Vertrigo(A) - 88 punten
- Butthead007 (B) - 77 punten
- Peter Osm Master (B) + FerryFR010 (B) - 76 punten
Totaal hoogst behaalde punten / Totaal mogelijke punten
155/276 = 56%
-
Je hebt het top geregeld Bas @Frituurpannekes_NL veel werk heb je gehad petje af.
Bedankt voor je super inzet, en ik verheug me op de volgende keer.
Ik heb het met plezier gedaan topperGefeliciteerd winnaars, mooie prestatie en het was spannend tot aan de laatste speeldag.
-
- Tromgeroffel
Met trots presenteer ik u de wereldkampioen van 2018!:
@Vertrigo_NL , van harte gefeliciteerd
Podium:
Vertrigo - Brazilië
Butthead007 - Engeland
Peter Osm Master - Duitsland -
Bedankt voor het organiseren
-
@Vertrigo_NL Gefeliciteerd met de overwinning!
@Frituurpannekes_NL Thanks voor het organiseren!
Was een leuk toernooitje. Jammer dat het bij mij in de competitie op het einde een beetje bergafwaarts ging. Duitsland als wereldkampioen hebben en die al in de groepsfase er zien uit gekegeld worden helpt ook niet mee voor de puntjes.